Året 2017

På söndag är det årets sista dag och jag ska göra min årliga summering! Jag kan konstatera att det inte har varit ett av de bästa åren i mitt liv. Fast egentligen, varje år jag och min familj får vara frisk är ju det bästa året!! Men det sista halvåret var riktigt tungt i och med försäljningen.

Såhär såg det ut:
  • Mysig skidresa med barnen, Fanny & Ludvig till Romme i mars.
  • Fantastisk resa med vänner till Rom i april.
  • Nytt jobb som innebar många jobbresor till Norge, Finland, Polen och Göteborg. I den nya rollen fick jag också ett nära samarbete med Sophie som är en underbar kollega & vän 💕
  • Kärleksresa med min make till NY i maj där vi firade vår bröllopsdag med bl.a. helikopterflygning ❤️
  • Safaricamp med Oliver på Kolmården, mysigt med egentid med ett barn!
  • Sommarsemester i Skåne (älskar!), Köpenhamn och skärgården.
  • VI KÖPTE NYTT HUS!!
  • Jesper började förskolan.
  • Tjejresan till Marbella 🙌🏻
  • Bröllop i USA.
Det är mycket man hinner med under ett år och nu ser jag fram emot ett nytt år!

Kanske kommer vi iväg en weekend på skidresa?! Vi ska fixa med huset, bygga altan, bygga rum osv. Om vi ordnar med barnvakt så planeras en ny parresa! Jag hoppas att vi kommer iväg på nåt över vår bröllopsdag. Jag ska se om vi kan boka Marbella med familjen och jag vill även till Skåne i sommar igen!! Hoppas vi bokar tjejresan igen, ger mig så mycket härlig energi! Och hoppas att även detta blir en fint och friskt år 💫

Vi ska avsluta året med att imorn fixa nya glasögon till Melvin, vi hittar inte hans! Jag ser på en video att han hade dem hemma första advent men de är bara borta! Vi har varit hos ögonläkare idag och kollat ögonen ordentligt. Jag har även lämnat in mina för att få dem omgjorda, jag behöver inte progressiva. De känns bara jobbiga och slutar med att jag inte använder dem! Sen ska vi åka skridskor jag och de stora killarna.

På nyårsafton åker vi och badar på förmiddagen, sen har jag köpt hem kräftor och annat gott som vi ska äta.

På nyårsdagen går jag och killarna och ser tjuren Ferdinand på bio, mysigt!! På tisdag börjar jag jobba igen...

⭐️ Gott Slut & Gott Nytt 2018 ⭐️
(null)


0 kommentarer