Sista semesterveckan

I lördags drog jag iväg med en packad bil till Solvalla och sålde på bakluckeloppis. Hade samlat ihop lite blandat och fick ihop 1747kr 👍🏻 Det var mycket folk och det jag åkte hem med igen va mina egna kläder. Det plus att jag sålde säng och soffan där uppe gjorde att jag kunde köpa en ny fåtölj till min nya myshörna på övervåningen.

Här kommer jag sitta skönt.

Flyttade upp köket och satte upp molnhyllorna jag köpte i Helsingborg.

Köpte även denna söta kudde på Ikea.

I söndags va Chadli iväg till Monica och killarna va med sin pappa i ett par timmar. Jag fick lite tid själv, skönt! Och vad gjorde jag då? Jo städade i köksskåp och badrumsskåp! Men det är skönt att få sånt gjort också. Satte i en basilika i krukan jag fått upp i köket, det blev fint. När killarna kom så solade jag och killarna sprang i vattenspridaren och studsade.

När Chadli kom hem va jag och handlade och tog en promenad. Igår åkte Chadli iväg med killarna till Täby C där han mötte upp en tjej som han köpte en MacBook av, lite annat inhandlades och Pokémon fångades. Sen en sväng till Monica och så fick han gå ett ärende till mig och hämta ett par sandaler jag fick tag i på rean.

Det va Jojjo som hittade dem så jag härmade henne 😊

Jag och Jesper va hemma, vi tog en promenad och sen la jag honom och då tränade jag lite och passade på att se serie och ligga ute i solen. 

En bild på mig från igår i mina nya kompressionsskydd för vaderna, bra men man ser ju inte klok ut 😂

Lotta tittade in en stund när jag förberedde middag till oss och Jojjo, Jocke och barnen. Vi tog en Aperol Spritz på framsidan och sen följde de med på en visning i ett hus mittemot.

Fint hus, budgivningen har redan dragit igång så vi får se hur det går?! Vi åt god mat, barnen lekte jättebra tillsammans. När de åkte röjde vi upp och la oss, klockan hann bli rätt mycket. Killarna somnade gott efter massor med bus.

Idag har jag varit på inskolning med Jesper på hans nya avdelning, kommer bli så skönt att ha alla tre på samma ställe. Nu sitter vi i bilen på väg till Trosa. Det är fint väder så det blir sol o bad och sen stannar vi på middag, mysigt ❤️

Jesper i full fart!

0 kommentarer