Lucky number five

Vi hade en trevlig dag i Trosa, vädret va hyfsat så vi kunde ändå bada. Som tur var hade de varm pool så det var varmare i den än i luften!

Oliver hoppade i direkt och jag och Jesper efter.

Smaskar på lite gott i mosters trädgårdsland.

När solen gick i moln så tog vi en promenad ner på stan och åt glass och kikade runt lite. Rosa hittade ett par snygga skor,  Linnea present till sin kille och jag ett mobilskal.

Det är ju bara sååå mysigt här i Trosa 💕

När vi kom tillbaka så åt vi middag och så blev det mer bad innan vi åkte hemåt.

Killarna verkligen älskar att va med sina kusiner. Mysig dag förutom att Jesper va lite tjurig och gnällig! 

Mys hos pappa.

Igår var det fint väder när vi vaknade, Chadli va med Jesper på förskolan och jag hängde med Lotta på träning på morgonen och sen åkte vi och badade på Kvarnparksbadet.

Snacka om svettigt!!

Det va skönt att bada, vi åt lunch och drack kaffe. Det va en hel del mörka moln men vi klarade oss undan regnet! När vi va där ringde jag och kollade lånelöfte samt la bud på huset och gissa om jag blev förvånad när vi vann!!!

Vi hade bestämt oss för ett högsta pris, det va 10.000kr mer än den innan så det trodde jag aldrig skulle gå. Men huset blev vårt!! JIPPI!! Jag sa det när vi tittade i måndags, det är nr 5, mitt lyckonummer - här ska vi bo. Sen blev vi budgivare nr 5 😀 Så nu ska vi få bo i det fantastiskt fina huset! Vi skrev kontrakt igår kväll och gick och tittade igen när mäklaren åkt. Killarna känner sig redan hemma!

En duva satt där och var så fin.

Vi kommer bygga ett rum till på nedre plan till Melvin, så nu får vi verkligen hoppas att det går bra att sälja vårt hus!! Det kommer kännas härligt att få vårt helt egna hus där ingen har bott innan och riktigt skönt sen att alla killarna har sina egna sovrum.

Innan vi gick till huset åt vi middag med Lotta&Kenneth, tur att vi inte flyttar så långt! Det är så mysigt och trevligt att bara kunna springa över till varandra! Ikväll drog vi över vår grill, bara en sån sak 😊

Idag har jag varit på förskolan med Jesper, han ville inte va kvar på vilan. Vi ångrar att vi bytte förskola 😩 Så jag ska försöka få tillbaka hans plats på det andra, strunt samma att det tar lite längre tid. Jag ska ändå gå ner i tid på jobbet en period nu. Imorn ska han iaf va där själv. Vi har småfixat lite här, börjat rensa ur så jag va på tippen och sen iväg och klippte Oliver och sen handlade mat. Duschade Jesper och la honom, hann sitta en stund i myshörnan där uppe och läsa tidingar. Åt middag, killarna duschade och nu sover de där uppe och vi ska se nåt på TV. Känner mig riktigt trött! Trött i huvudet också, sånt här med försäljning och köp av hus suger energi och tar på krafterna. Mycket som ska ordnas med! Imorn är sista dagen på semestern... Usch det känns trist! Hade behövt några dagar till. Längtar till Marbella.

På måndag kommer fotografen hit och tar bilder på huset så ska fixa hemma innan dess. Sen har jag flyttat fram operationen av handen tills om en vecka, det är inte bra om jag gör det ett par dagar innan flytt för då kan jag inte hjälpa till att bära.

Nej, nu ska jag logga ut! Ha en skön kväll!

0 kommentarer