Valborg

Om tre veckor får jag mina glasögon, ska bli skönt. Jag känner att det är ansträngande på morgonen när jag sitter på tåget och läser. Läser just nu Läckbergs Häxan, den är riktigt bra!!

I torsdags sov Oliver hos mamma och Monica passade Jesper och Melvin och jag och Chadli va på Kick off på jobbet, trevligt men väldigt varmt! Vi var hemma vid 21:40.

I fredags följde Melvin med Monica hem och vi hade myskväll här hemma. Såg på Lets dance och jag och min man drack lite bubbel, mys.

Jesper i fredagskväll.

Igår fyllde Chadli 37 år och han fick presenter på sängen.

På eftermiddagen kom Melvin och Monica och senare även mamma och Håkan. Jag och Oliver va iväg och bytte lite grejer och passade även på att ta TBE vaccin, duktig kille.

Grattis min älskade make ❤️

Annars har vi varit ute och cyklat, jag har sprungit fredag och lördag. Idag va vi iväg på dan och köpte en ny paraplyvagn till Jesper och sen var det dags för mig att stå i caféet vid majbrasan. Tyvärr hittade jag inte Melvin i vimlet sen så han hann aldrig få en fackla men vi gick med i tåget och va längst fram när brasan tändes.

Skönt med en extra dag ledigt imorn! Ska fixa naglarna och sen kommer Kai och Bruno hit! Trevlig Valborg 💗

0 kommentarer