Underbar semester!

Åh så bra vi har haft det! Så otroligt kul att åka på tjejresa. Vi bodde jättefint i en lägenhet mellan Marbella och Puerto Banos. Vi har solat, badat, ätit goda luncher på stranden, promenerat, shoppat, pratat och umgåtts! Vädret har varit fint och varmt! Nu sitter jag på flyget på väg hem och det ska bli så härligt att få träffa man och barnen snart!! Jesper kanske sover, men de andra är säkert vakna. Det är mycket medvind så vi kommer landa lite tidigare. Det har varit nyttigt och skönt att få komma ifrån allt ett par dagar så nu är jag redo för vardag igen. Imorn är Oliver ledig och jag har kiropraktor tid. Jag tror inte jag har nåt annat speciellt inbokat i veckan?!

Joe and the juice på Arlanda.

På väg till flyget!

Äntligen på väg!

Lägenheten vi bodde i.

Favvostället Trocadero nere på stranden. Där åt vi middag första kvällen.

Och skålade i Cava-sangria!

Nere på stranden. Sussie dealar med strandförsäljarna haha...

Promenad till Puerto Banos. VARMT!!!

Jetset ställe!

Vi stannade kvar och åt middag och shoppade fram till 22, trodde inte vi skulle orka gå ut sen men vi svidade om och drog in till Marbella.

Jag och Micka blev kvar längst, ända till 5:30!!

Dagen efter blev det stranden på dan med lunch på Trocadero och sen hade vi mys pys After Beach på balkongen.

På kvällen middag i Puerto Banos och så åkte Jojjo, jag och Isan hem. De andra gick vidare.

Snygg bil, snygg tjej!

Måndag morgon tog jag en timmes pw och några längder i poolen innan frukost.

Sista dagen på stranden med härlig lunch på Trocadero och sen massage!

På kvällen drog jag, Jojjo, Sussie och Carro till ett köpcentrum och sen mötte vi upp Isan och Micka i gamla stan i Marbella. Vi åt middag och gick strandpromenaden hem med ett stopp för en sista drink!

Igår gick Jojjo och jag en sväng till El Corte Ingles innan vi gick hemåt. Tog ett snabbt dopp och satt i solen en stund. Sen upp och packade ihop och städade undan innan vi åkte till flygplatsen. Flyget hem va bumpigt men gick fort pga medvind. Jocke skjutsade hem mig och jag hann träffa barnen innan de somnade. Sen fick jag mysa med min man ❤️

Idag har det varit full rulle, kiropraktor vid 10 och sen har jag både Oliver och Jesper hemma och det är inte lugnt en sekund. Vi har varit ute och Oliver lär sig cykla utan stödhjul och så va vi i parken och gungade o lekte. Nu sover Jesper, Oliver kollar på tv och jag satte mig ute i värmen och solen! Fortfarande sommarvärme här!! Imorn ska jag kolla in lokalen där jag ska ha festen och på fredag ha lite mammaträff här med lunch!

1 kommentar
Sirpa

Vilken härlig resa och fina bilder <3. Skulle gärna vilja låna lägenheten om det är möjligt, Kerstin känner ju mig även om det var länge sen vi har träffats. Jag tog ju hand om hennes "guldklimpar" Therese och Alexander när vi bodde grannar i " Hollywood " :)