Deppigt

Den här veckan har inte varit nå vidare... :(
Jag har den senaste tiden känt mig deppig, stressad, trött och utmattad. Nu har jag bara en veckas mammaledighet kvar, sen är det jobb som gäller fram tills att jag blir pensionär!!! Det känns helt ok, jag hoppas att jag kommer att må bättre när jag kommer till jobbet.
 
När man inte mår bra så funkar ju inte allt runt omkring heller vilket jag har fått känna på nu i veckan. När det blir så att man kommer i klinch med nära och kära så försvårar det situationen ännu mer!
 
Oliver gick till förskolan på måndag, men de tyckte att han va för trött så han fick vara hemma tisdag och sin lediga dag onsdag. Visst han har hostat, men det har blivit bättre. I torsdags ville han gå, men när jag hämtade så såg jag på dem att de inte tyckte att han skulle vara där, så han fick vara hemma igår igen. Nu får han ta det lugnt i helgen så att han kan gå igen nästa vecka. Han tycker det är rätt trist att bara va hemma. Som tur är har grannen Ella också varit hemma och hostat så de har kunnat leka och jag och Lotta har pratat och pratat. Jag är glad att jag har henne som granne ♥
 
Igår va jag och Melvin och såg Idol i Spånga, skönt att det bara är ett par minuter bort! De är så duktiga och det var roligt att se. Tobias kom och hämtade honom innan utröstningen, kändes som det blev lite för sent annars. Mysigt att få egentid med min älskling.
 
Melvins favorit Charlie.
 
Vid scenen.
 
Kul kväll, häftigt att se live!
 
Han ska vara hos Tobias den här helgen så ska jag och Oliver få lite egentid och hitta på något.
 
Idag är det verkligen grått och trist ute! Ska rycka upp de sista blommorna som gjort sitt nu och kratta lite löv. Ska försöka va ute en stund och ska försöka komma ut på en promenad.
 
Igår fixade jag naglarna, denna gången helfärg och en liten bling bling sten.
 
Ha en skön helg ♥
0 kommentarer