En ny vecka!

Onsdagen var helt galen här i Stockholm! Jag visste inte hur det skulle gå att komma hem, men det gick ju galant! Vi va ute på kvällen i blixthalkan och drog pulka och var till skolgården där Melvin ville visa en stor snögubbe!

Såhär såg det ut när jag gick hem från jobbet, rekord mycket snö!

Första gången i pulka!

Gjorde en snölykta.

I torsdags gick det också bra att åka till jobbet, tränade boxning på jobbet. Så kul!! Mamma hade hämtat killarna, jag va iväg och fixade naglarna och så hämtade Chadli mig i Jakan och sen hämtade vi killarna på väg hem.

I fredags hämtade Tobias killarna, Chadli hämtade mig vid tåget och vi lagade middag och kollade på tv. Jag va trött och somnade tidigt, som vanligt...

På lördagen vaknade Jesper vid 6 men somnade om 8:45. Jag va kvar uppe och kollade på tv. Väckte Chadli runt 10, åt frukost och efter det åkte vi till Monica. Va i Fältan och köpte vinterskor till Jesper och åt sen lunch tillsammans. Fikade och sen åkte vi hemåt. Det blev en lugn kväll!

I söndags va jag ute en sväng med Jesper som fick prova gå i sina skor.

Lite svårt var det!

Hittade även stövlar i förrådet som passade!

Vi va iväg på XXL och sen på Ica och handlade. Va hemma en stund och sen åkte jag och hämtade killarna.

Firade farsdag.

Melvin sötnosen hade skrivit brev till pappa och mellanpappa ❤️

Vi spelade lite spel efter middagen.

Och lillskrutten fick bada.

Kollade på tv en stund och gick sen och la mig. Idag har jag tränat på lunchen igen, känns bra.

Håller på att läsa denna boken, bra - rekommenderas!! Ha en fin dag!

0 kommentarer