Förberedelser

I tisdags när jag lämnat så satt jag ute i solen och läste en stund. Åt lunch och lekte med Jesper. Han leker bra själv på golvet nu och börjar ta sig framåt. Han gillar också att hoppa i huppgungan och kan sitta i gåstolen en stund. Den blir nog roligare när han kommer på hur man tar sig runt i den. Va med Melvin hos skolläkaren vid 12, han va duktig men blev lite rädd och ledsen för sprutan. Tänkte ta en promenad sen så Jesper kunde sova i vagnen men det var för varmt och han blev ledsen så det va bara att skynda hem! Han sov en stund hemma och sen gick vi över till Lotta som hade börjat få värkar. Hon och Kenneth åkte in till BB och jag tog hand om Ella och Adam tills deras mormor och morfar kom. Så spännande! Klockan 00:20 föddes lilla Tuva på Danderyd, grattis 💗

I onsdags gick jag ut och gick och mötte sen upp Anneli i Barkarby. Va och köpte nya lampor till badrummet och sen lite sommarplagg till Jesper att ha med till Kreta. Va och provade nya Sushi Yama och sen åkte vi hem hit och fikade. Hämtade killarna och va bara hemma på kvällen.

Igår hade jag Oliver hemma, han va över och lekte med Ella på dan, fick den här bilden från hennes mormor 😊
Sötnosar

Fick sen komma över och hälsa på lilla Tuva, så liten!! Höll henne en stund och blev bjuden på fika. Gick sen hem och tittade på Greys som jag inte orkat titta på kvällen innan och Outlander, så grymt bra serie!! Va i Melvins skola på Vårsalong och åt lite i matsalen där. Skjutsade sen honom till Anton och åkte hem med Oliver. Satt och kikade på sommaraktiviteter såsom Lådbilslandet, Legoland mm ska försöka boka in lite! 

Idag fixade jag matsäck till Melvin som skulle ha med det till skolan. Skjutsade dem och kom hem och åt frukost. Har skruvat ner hyllor och tagit ner tavlor, förbereder för målaren som ska måla om när vi är borta. Det ska bli så skönt att få det gjort. Har tagit fram väskor och ska börja småpacka lite, snart åker vi!!! Va ute på promenad och klarade oss undan regnet och kört lite hemmaträning. Nu ska jag fixa lite till innan Chadli kommer. Killarna är hos mormor och leker och äter middag där.

Snart helg, vi har inga speciella planer!

Längtar!
0 kommentarer