Bommullsbröllopsdag

Oj ännu en vecka har svischat förbi! I söndags kväll efter att jag skrivit fick vi upp spegeln över bordet, tycker det blev jättefint!


Såhär ser det numer ut i vaggan, Jesper som kommit på att man kan kika ut. Vill inte sova haha...


I måndags efter att jag lämnade killarna va jag och Jesper och storhandlade. Köpte även med allt som ska med till Kreta! Va både på Ica och Matvärlden och köpte varor på annons, ändå slutade summan på drygt 2000kr!!

Stor kille som nu kan sitta i kundvagnen.

I tisdags kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde? Har iaf kollat en hel del på Outlander som är SÅ bra!! Tränade i onsdags och mamma passade Jesper och Oliver som va hemma. Körde ett pass som hette Cross Challenge, så sjukt jobbigt och jag fick sån otrolig träningsvärk i benen som höll i sig i två dar!! Kunde knappt gå! 

Kaxig innan passet!

I torsdags va jag hemma på dan och efter jag hämtade killarna åkte vi till Stinsen. Köpte lite nya sommarkläder till dem och sen lekte vi en stund i lekrummet innan vi åkte hemåt.

Liten fåtölj...


Melvin fick välja tisha och shorts.

I fredags lämnade jag killarna och när jag kom hem somnade Jesper, så jag åt god frukost (va och köpte en frukostfralla i Spånga) och kollade på Outlander. Lotta kom förbi och vi satt ute länge i solen och pratade. Varmt och skönt! Hämtade Chadli vid tåget och vi hade myskväll och åt god mat och så såg vi på Let's dance finalen. Killarna va hos Tobias i helgen.

Chadli gick upp med Jesper på lördag morgon men jag tog över vid 8 och han sov vidare. Gick ut en timme och sen hem och gjorde helgfrukost med blåbärspannkakor och scrambled eggs, gott! Så tittade vi på film en stund men fick pausa så ofta så vi gav upp.




Gjorde oss iordning och packade ihop och åkte till Monica. Hon passade Messi och Jesper när vi va på Sussies 40-års fest! Robban överraskade henne, vi hade en jättetrevlig kväll och dansade massor!

Får hjälp med håret hemma hos svärmor.

Mötte upp gänget på Olearys på fördrink.

Med Jojjo & Jocke.

Tjejgänget, hade ny klänning på 😊

Vi sov också hos Monica, jag sov jättedåligt, hade svårt att somna! Det va fullmåne... Va kvar där en stund igår och hjälpte henne lite med Blocketannonser innan vi packade ihop och åkte hem. Kollade klart på filmen och vilade en stund innan killarna kom hem. 

Idag firar vi vår första bröllopsdag och jag bokade bord på Gondolen där vi va och åt lunch idag. Bra service och god mat! Fantastisk utsikt också.

Man och son ❤️

Frun ☺️

Härlig utsikt!


Grattis på vår 1-års dag ❤️

Puss

Ikväll ska vi dricka en av flaskorna som vi fick av Maria och Peter.

Imorn ska jag till skolläkaren med Melvin, annars blir det rätt lugnt i veckan! Får njuta av det fina vädret!

För ett år sen ❤️ Älskar dig min man!!


0 kommentarer