Fina blommor

I torsdags hade jag tid på Sophiahemmet, jag lämnade Jesper och Melvin hos Monica och gick dit själv - i regnet. Vädret växlar verkligen friskt! Det gick bra och jag lämnade blodprov. Va kvar en stund medan Jesper sov och åkte sen och hämtade Oliver och sen handlade på Ica. Va bara hemma på kvällen.

Försökte ta en selfie med Jesper 😊

I fredags va Anneli och Elina här på dagen. Melvin stannade hemma när jag hämtade Oliver, mötte upp de andra dagismammorna och så gav vi fröknarna sommarpresenter. Tobias hämtade killarna strax efter 17. Jag och Chadli åt middag och hade bara en lugn kväll hemma.

I lördags drog Chadli iväg och hjälpte Monica med inköp på Mio. Jag förberedde mat och bakade innan Marie och Henrik kom hit. Mysigt att ses, vi grillade kyckling trots att det regnade hela dan. Vi försökte titta på film på kvällen men Jesper va så svårnattad och somnade inte förrän efter 22, så då hann jag bli trött och somnade.

Busunge, sov!!

Igår hämtade jag upp barnen och Kai och Bruno så åkte vi till Lådbilslandet i Nykvarn. Vi var där precis när de öppnade och så fick barnen roa sig 😃




Oliver kör tåget.











När barnen lekt av sig där åkte vi till Taxinge slott och fikade och lekte vidare.

Mycket smaskigt att välja på!


Det va jättefina områden runt omkring och de spelade samtidigt in Hela Sverige bakar.




Inspelningen.

När vi kom hem va vi ute en stund i det sköna vädret och sen var det dags att natta barnen. Såg att mina pioner började slå ut så jag tog in dem för att få njuta av dem och vips så hade de slagit ut! Helt ljuvliga! 💗



Idag va Julija, Anton och Viktor här på förmiddagen. Satt ute och drack kaffe och barnen lekte/sov middag. Sen hämtade jag Oliver och vi åkte först till Biltema och sen Matvärlden och handlade. Nu är det dags att börja med middag. Klockan är mycket och Chadli är inte hemma än, dels va tåget sent och så går det inte till Barkarby. Ska va såhär fram till 8/8!! Så jobbigt!
0 kommentarer