En torsdag i januari

Hämtade killarna i söndagskväll, de somnade i bilen på väg hem.

I måndag drog veckan igång igen, lämnade killarna och åkte iväg till Nordic Wellness för det första passet, ett mammapass. Det gick bra att ha med Jesper, han va nöjd hela tiden. Trots bajsblöja 😁 

Träningskläder, det va inte igår! 

När vi kom hem sov Jesper uppe i sin säng och jag la mig också i sängen och tittade på en film, skönt.

Gosbebis ❤️

Hämtade grabbarna, Adam följde med hem. Jag lagade chiliconcarne till middag. 

I tisdags lämnade jag båda och åkte vidare till Monica där jag ställde bilen och så gick vi till Vattenhuset på babysim. Det gick jättebra och Jesper verkade tycka om att bada! Det va skönt att ha farmor med så vi kunde hjälpas åt. 

På väg ner i vattnet.

Sen va det en liten kille som va TRÖTT! Tror han sov hela dagen med ett par matpauser. Stannade kvar hos Monica och vi åt lunch o fikade. Mamma hämtade killarna och sen var det bara att byta badväska och åka med Melvin på simskola. Det var i en ny simhall och nya lärare som jag tyckte va riktigt bra. Alla barn va trötta på kvällen och somnade utan nattning. 

Däremot kom båda på natten och jag sov inge vidare... Tänk när man får sova en hel natt! Va skönt!! Det va väldigt länge sen.

Igår va vi hemma, startade upp med god frukost. Smoothie och finncrisp med avokado.

Mamma, Håkan och Håkans syster Britt-Marie kom förbi och fikade en stund. Mamma va gullig och tog med fikabröd då jag inte hade nåt hemma. Jag fick en fin orkidé av Britt-Marie 💗

Läste och vilade en stund i soffan, åkte sen och hämtade Oliver. Va förbi NW och hämtade mitt körkort som jag glömt där. Åkte även förbi Lindex och skulle se  om de hade några byxor till Oliver på rea, men icke. Vill ha extra att ha på dagis. Han har kommit in i en period där det krävs några extra par! Hämtade sen Melvin och Albin fick också följa med. Killarna spelade och jag stekte pannkakor till middag. Det va en liten kille som inte ville sitta själv så han fick hänga med mig 😃

Lampan va intressant.

Nu är vi påväg till ett möte med prästen i kyrkan, nästa vecka ska Jesper döpas och vi ska gå igenom det. Sen ska jag möta upp Cissi i MOS på lunch. Imorn ska jag träna igen och sen kommer Anneli och lilla Elina hem till mig. Får se hur det går, har haft grym träningsvärk hela veckan haha. Och i helgen är det innebandy och fotboll för Melvin och vi ska ha playdate hos Leo och Alma m familj.
0 kommentarer