Tredje advent

Så skönt det va med helg, mår mycket bättre nu. Förkylningen kanske inte helt har gett sig men men. I fredags kollade vi Idolfinalen hemma.

Två killar som hejar på Charlie.
 
Oliver somnade innan hans idoler Markus och Martinus uppträdde, så mysigt med hans hand i min ❤️

Igår va vi ute i pulkabacken tidigt och sen va vi bara hemma hela dan. Det snöade konstant!

På väg hem i snön.
 
 

Jesper fick leka i köket och fick mersmak, blev jättesur när jag lyfte ner honom. Chadli byggde ihop köket som farmor köpt i julklapp, han fick den 2 v i förskott...

Det va inte bara han som ville leka där 😊
 
Tog ett varmt skönt bad och läste vidare i min bok, mycket bra tips!
 
Idag har jag haft en heldag med stora killarna. Vi va på luciafirande i kyrkan med grötlunch. Så fint!
 

Sen åkte vi in till Gamla stan där vi strosade runt och va på julmarknad. Melvin fångade Pokémon och va så glad över det!

 
 

Så fantastiskt fint med all julbelysning! Vi hämtade våra skridskor och åkte lite.

 
 
 
Efteråt värmde vi oss med varm choklad, glögg och korv. Åkte hemåt och åt middag, jag hade sån huvudvärk och la mig ett tag. Vaknade till vid 19:30 men ska nog snart lägga mig igen! Känner mig trött!! En riktigt mysig dag med killarna, en härlig tredje advent ❤️
 
 
 
I veckan har vi julfest med jobbet och sen julavslutning på scouterna, i helgen glöggmys hos Isan. Oliver har luciafirande på förskolan, men det är mitt på dan så jag kan inte gå :( Ska nog komma igång och börja träna också! Mycket trevigt att se fram emot :) Imorn ska Chadli köra Granatherna till Arlanda, de ska till Thailand så de har också två härliga veckor att se fram emot!! Mamma och Håkan ska vara kattvakt.
 
Ha en skön söndagkväll!!
0 kommentarer