Julen

Det blev en bra julafton, det började lite stökigt men gav med sig. Mamma och jag var vid Sabinas grav och tände ljus, sen hem och börja laga all julmat och duka fram.

Killarna hade tagit sina klappar i strumpan, här får Jesper sin. En babblar snutte.

Grötfrukost 🎅🏽

Killarna och Monica klädde granen medan jag fixade med maten.

Mamma och Håkan kom och vi skålade i Champagne, sen åt vi och efter maten kom tomten.

Melvin hjälpte tomten att dela ut julklappar, Oliver va lite avvaktande och Jesper blev rädd ☺

Full fart och lite kaos när alla klappar skulle öppnas och skruvas.

Chadli visste inte om Melvin tog bild, äh vi pussas istället!

Det va en trevlig julafton, kul att vara värd även om vi bor lite för litet för bjudningar! Vi åt massor med gott och när jag skulle slänga skräpet så såg jag att vi glömt ett paket i förrådet! Så killarna fick det, ett spel som de blev superglada för!!

Igår hämtade Tobias killarna, Chadli körde hem Monica och jag och Jesper va hos mamma och träffade Melinda och Julia på fika och de fick julklappar.

Bus Jesper i nya fina kläder!

En selfie på oss ❤

Va bara hemma på kvällen och tog det lugnt. Egenfix med mask, fotbad och rakade ben och sen film och mys i soffan. Idag har jag varit ute en promenad och sen sett en film. Tror det blir fortsatt slapp idag, jobb imorn!

0 kommentarer