Vardag

Det blev en betydligt lugnare söndag och vi fick även sova bättre. Strök och fixade lite, kollade på film. I måndags va det upp och iväg med barnen, sen hem och trodde att Jesper skulle somna men det gjorde han inte. Sov hos mamma ett tag som passade honom när jag va iväg och tränade, det va länge sen!! Ska komma igång nu tänkte jag!

Denna veckas tre pass + promenader!

Va hemma ett tag och hämtade sen barn och Chadli kom hem och de vanliga vardagsbestyren! Nu drar lite även igång på TV så jag såg Sofias änglar, Idol och The night manager.

I tisdags lämnade jag och va sen hemma, Oliver sov länge. Anneli kom över på lunch och fika och så tog vi en promenad. Nu har det blivit sommar igen så jag passade på att ligga ute i solstolen. Jesper kryper runt på altanen och nöjer sig med att resa sig och öppna och stänga dörren!

Hej hej mamma, ligg där du!

På kvällen efter middag hade jag en som kom och köpte vagnen och vi köpte en annan begagnad, känns mkt bättre! En Brio Go!

Duschade, även barnen och sen var det TV time, Jesper somnade utan nattning, han va trött! Kollade Idol och somnade under nästa... Kollade klart Night manager idag + Ett jobb för Berg. Satt ute i solen när Jesper sov, Oliver roade sig själv ett tag. Åt lunch och drog iväg till Jakan efter det. Hittade en fin bomberjacka på Kapp Ahl och skor till Oliver samt en present till Melvin så han har nåt att öppna på fredag när han fyller år! Nu somnade Oliver i soffan, ska snart hämta Melvin och Anton och så åker vi till en park ett tag. Har köpt med lite fika!

Fina blommor från mamma!

Ikväll väntar ett till träningspass, hoppas jag pallar!! Imorn ska jag både till tandläkare och läkare för att kolla upp huvudvärken. Ska träffa Monica som passar Jesper under tiden, sen ska vi gå på stan och äta lunch och så! Mysigt, så kommer ju även vädret va fint 😊

0 kommentarer