Igång med träningen!

Lämnade killarna i måndags och tog en promenad. Stannade bara hemma på dagen, åkte till tippen med allt skräp och jord som fanns i carporten. Satt ute en stund i solen, så skönt väder! Tobias kom på kvällen och skruvade alla brädor.

Mys med Peppis.

Jesper fick sova ute på altanen.

I tisdags tog jag också en promenad och drack kaffe ute i solen på baksidan. Åkte och mötte upp Maarit i Sumpan vid 11. Vi kikade runt lite på Mixit och åt sen lunch. Tog en promenad till en lekpark där Wilde fick gunga medan Jesper sov i vagnen.

Mysigt att gå och fint väder.

Orkade inte åka iväg på simning med Melvin så vi hoppade den... Va ute och cyklade och va på tomten istället. 

Passade på att sitta i solen en stund när Jesper sov.

I onsdags va Oliver ledig, Anneli och Elina kom hit. Jag torkade av alla utemöbler så vi satt ute både på bak och framsidan. Jättevarmt och skönt!

Tog fram utemöblerna.

Jesper sov ute och Oliver busade.

Melvin följde med en kompis hem efter skolan så Chadli hämtade honom på kvällen. Jag drog iväg och tränade och bastade på kvällen, skönt!

I torsdags tog jag en morgonpromenad som vanligt. Mamma och jag åkte iväg och köpte gödsel och blommor. Köpte också en ny större dörrmatta. Vi krattade bort alla löv och rensade på baksidan. Jag hämtade grabbarna och vi va hemma en stund och cyklade och åt glass.


Sen åkte vi till Ica som hade kundkväll, helt galet mycket folk... Ingen smart idé att åka själv med tre barn! Fick hämta Chadli i Sumpan då tågen krånglade. Hem och åt middag från Mc Donalds då det blev så sent!

Igår lämnade jag killarna och kom hem och tog det lugnt. Jesper somnade så jag kunde dricka kaffe och ät frukost i lugn och ro. Tittade på en film, mamma kom och vi gick ut och tog en promenad. Hon packade med lite kläder och grejer eftersom killarna skulle sova där. Jag åt lunch och sov sen middag med Jesper, vi sov nästan i 3 timmar!!! Wow, men kände mig lite seg sen med huvudvärk. Gick ut i friska luften och planterade blommor.


Bara staketet kvar som blir fixat nästa helg!

Hämtade Chadli och vi åt middag och såg på TV, en skön lugn kväll. La mig rätt tidigt. Har sovit gott inatt och gick upp vid 8. Åt frukost och gav Jesper gröt, sen tog vi med Messi och gick ut på promenad. Premiär i sittdelen idag :) Stannade hos mamma ett tag, drack kaffe och pratade en stund innan vi gick vidare hem. Passade på att gödsla gräsmattan innan regnet. Drog iväg och tränade ett Zumba pass och bastade.

Nu har vi ätit, jag och grabbarna ska snart åka in till stan och se Bamse teater på Waterfront. Hade det varit bättre väder hade vi dragit in till Kungsan och tittat på Körsbärsträden som blommar! Får se om vi hinner in innan? Imorn ska jag prova jogga och sen på eftermiddagen har jag Me & I party hos mig!
0 kommentarer