Babyshower <3

Nu har jag sorterat och tvättat upp alla ytterplagg. Fixade även i förrådet och på altanen, förbereder för höst och vinter.

I tisdags va jag hos sjukgymnast och fick akupunktur och tensbehandling. Lunchade sen med en kollega och var uppe på jobbet en snabbis. Körde hem bilen som Chadli kört in på morgonen. Lämnade Melvin på fotbollsträning och Tobias tog över. Hämtade Chadli vid tåget och var sen på föräldramöte i Melvins skola. Efter det tog jag med barnen och hämtade Mamma och Håkan vid Bromma flygplats.

I onsdags va jag trött och hade rätt ont efter behandlingen?! Så jag sov och tittade på TV. Mamma hämtade killarna och jag hämtade dem sen efter att jag plockat upp Chadli efter jobbet.

Har beställt deras foton från förskolan.
Melvin

Oliver

Igår var det också lugnt på förmiddagen, såg en film. Melinda kom efter skolan och hängde här. Jag åkte iväg och hämtade killarna men det tog lite tid, Melvin fick en smäll av en innebandyklubba precis när jag va där. Fasen va arg man blir när nån är på ens barn!!! När vi rett ut det och jag tröstat honom hämtade vi Oliver och letade sen efter Melvins jacka som vi hittade efter mkt letande...

Hem och började med maten, iväg och hämtade Chadli och lagade sen klart middag och vi alla åt. Chadli sa sen att han skulle ta med barnen till Webbhallen eftersom de skulle ha nån utförsäljning. Tyckte det va lite konstigt att han skulle ta med Messi också men tänkte att han ville låta mig och Melinda kunna prata ifred. Vi satte oss i soffan och pratade när jag hörde ljud från carporten, tänkte att det kanske va grannen men sen dök Jojjo upp på baksidan och såg sen fler av mina vänner! Blev så överraskad, de hade Babyshower för mig!!

Jag blev verkligen jätteglad, mysigt att få träffa alla och åter den här känslan att alla är här och gör detta för mig!! Och Lillfisen förstås ;)

Blöjtårta och presenter!

Grabbarna spanar in :)





Underbara fina vänner <3

Stort tack till Mimmi, Linda, Jojjo, Carro, Isan och Sussie för kvällen och alla fina presenter!!





Och tack till min älskade man som tog barnen och var med och planerade så jag blev ordentligt överraskad!!

På förmiddagen va jag hos mamma och Håkan som hjälpte mig/oss med att välja hus, det byggs nämligen nytt i närheten och vi har nu skickat intresseanmälan för fem hus, får se om vi har någon chans! Fick då även present till Lillfisen, han är redan bortskämd :)

Tack så mycket!

Idag promenerade vi bort till förskolan, va inte jättepigg då jag sovit dåligt inatt... Dammsög och fixade lite här hemma innan jag gjorde iordning frukost och såg två avsnitt av 24. Nu har jag ätit rester från maten de tog med igår, jag hade ju hunnit äta redan... Så det blev perfekt idag! Ska om en timme gå och hämta barnen och åka in till söder, Melvin ska sova hos Ludvig och Fanny inatt. Så jag och Oliver åker hem med Chadli sen som har bilen inne vid jobbet.
0 kommentarer