Happy Halloween

Efter simskolan i söndags åkte jag hem, vi tog det mest lugnt på dagen och vid 17 kom killarna hem. Vi åt middag och la oss rätt tidigt.


Slappar!

Lämnade killarna på morgonen, åkte iväg och handlade mat och gick sen ut med Messi när vi kom hem. Åkte in till jobbet och lunchade med kollegorna, Jesper fick vara med pappa när jag sen hade mitt lönesamtal. Han skötte sig exemplariskt och sov mest hela dagen! Hämtade killarna, ut igen med hund och sen laga middag. Lite körigt när man måste amma mitt i allt :)

När Jesper sen fått mat sov han resten av kvällen, några matpauser bara!
Trött kille!


Innan läggdags va han lite vaken.

I tisdags va jag och mamma iväg till Sabinas grav och tände ljus, det var hennes namnsdag. Sen bjöd jag på fika på ett café nära BVC dit vi skulle sen. Han hade gått upp 440g på en vecka!! Bra jobbat, snart ett kilo och han är inte ens en månad, var ska detta sluta??

Vårt sällskap på caféet :)


Mysig kudde att ligga i på BVC, nytt och fräsch var det där! 

I onsdags åkte jag till min svärmor efter att jag lämnat killarna och rastat hunden. Hon hade bakat äppelkaka som vi fikade på när jag kom. Vi satt och pratade och hon fick gosa med barnbarnet. Sen tog vi en promenad ner till Fältöversten och kikade runt lite och jag blev bjuden på god lunch på Thelins! Barnen fick nya kläder från farmor och mellanfarmor som vi säger :) Jesper lite nytt i strl 62/68 eftersom han växer så fort! Och de stora fick en varsin snygg tröja och så lite kallingar till Ollis. 



Snygga killar i nya tröjor!

De sov spontant över hos Tobias på kvällen och var hemma lediga med honom igår. Jag och Jesper hade en lugn dag hemma, tog en promenad till skolan där jag hade bokat möte för att prata om allt stök i Melvins klass. Det gick bra!

Lite kyligt men Jesper fick ligga ute och sova ett tag.

Hämtade upp killarna hos Tobias och Chadli och Messi vid tåget. Sen hem och åt middag. Mamma kom och hämtade Melvin som skulle sova där för just nu är de påväg till Eskilstuna med husbilen, de ska gå på Zoo och sova kvar där. På lördag får Oliver sova över där, mysigt :)

Jag måste iväg och köpa godis om det kommer små spöken och busar här! 
0 kommentarer