M O S

Jesper hade nog ont i magen igår och grät och skrek mycket. Försökte massera men det hjälpte inte. När mamma gått skulle jag laga mat men det va inte lätt...

Han grät nonstop.

Fick bära runt på honom och amma lite till och till slut somnade han. Åkte och hämtade Chadli, va och köpte en begagnad stol, vidare och hämtade Melvin och sen hem och åt middag, jag va så trött så jag somnade två timmar i soffan. Chadli nattade killarna under tiden och sen tittade vi på tv en stund innan jag gick upp och sov vidare.

Imorse blev jag lite sen med att lämna Melvin. Jag ville hinna ta en dusch och sen hade Jesper bajsat en sån där härlig babybajs som går ända upp till nacken! Men jäklar va nöjd han va sen! 

Somnade i babysittern :)

Till slut kom vi iväg, lämnade, var förbi hos mamma och drack en kopp kaffe innan vi åkte till läkaren. Det gick fort och efter det åkte vi till Mall of Scandinavia. Å fasiken va stort och fint det va!!!

Kändes som man gick runt i USA.

Jesper hängde med!

På Joe & the juice.

Min mami med god avokadomacka.

Vi gick runt och kikade lite. Hittade en julklapp till Julia, köpte en overall till Jesper i större storlek eftersom han växer fort och en familjealmanacka på Granit. Mamma köpte två snygga tröjor på Massimo Dutti. Åkte hem, hämtade sen grabbarna. Han slappa när de lekte och Jesper sov, sen lagade jag middag och nu har jag tittat på fruarna och kikar på lite fotboll.

Imorn blir det lugnt, ska bara handla mat. Annars inga planer.
0 kommentarer