Ett halvår idag ❤️

I onsdags blev det lugnt, jag tog med mig Oliver när vi lämnat Melvin så gick vi och handlade innan jag lämnade honom. 

Killarna är lugna och leker fint när jag har hämtat.

Lite senare på kvällen kom Tobias förbi och hälsade på.


Mys ❤️

I torsdags var det också lugnt, fixade o donade lite hemma. Hämtade barnen och åkte till mamma och Håkan och fikade nybakad äppelpaj. Vi hämtade upp Chadli och åkte sen och åt på Mc Donalds, kände inte för att laga middag... Nyttig kväll, not!

I fredags lämnade jag killarna och städade o fixade lite hemma innan jag åkte till Monica. Stannade där hela kvällen, Chadli kom efter jobbet och vi åt Taco-middag tillsammans innan vi åkte hemåt och tittade på Idol.

Skruttis fredag morgon.

Övar på att ligga på mage hos farmor, duktig och stark kille!

På lördagen fick Chadli sovmorgon. Jag mötte upp Tobias och barnen vid innebandyn med ombyte till Melvin. Tog en promenad dit med hund och vagn men det var kallt och blåste lite, inte alls skönt.

Gick hem och då hade Jonas kommit, satt och snackade och tog en fika. 

När han åkt slappade vi lite och såg en film. Drog sen iväg till M O S där vi tittade runt och handlade lite. Chadli en film och jag en tröja och ett nagellack. Tänkte äta där men ångrade oss och åkte hem. Såg Så mycket bättre och somnade sen.

I söndags fick jag sovmorgon till 9:30! Så skönt!! Ammade lite emellan, men ändå! Åt frukost och gick sen ut på en promenad med hund och vagn, Chadli vilade en stund. Sen kollade vi på film, jag va iväg och handlade och efter 19 kom killarna hem. Oliver hade somnat i bilen och sov vidare. Melvin fick duscha och se på tv innan han somnade.

Vi såg Solsidan, Hellenius hörna och sen början på Bron. Blev så trött och orkade inte se klart så jag somnade i soffan...

Jesper provar sitt nya gym som han fått av farmor för ett tag sen.

Imorse åkte Melvin med Adam till skolan. Oliver passade på att mysa med lillebrorsan då. Han bryr sig mer och mer om honom och tycker att han är söt 😊

Han ville att jag skulle ta en bild när han ser arg och cool ut! 

Sen lossnade det ❤️





Klappar så fint!

Tog en kort promenad sen med Messi som va hemma idag men det va kallt!! Mimmi kom förbi vid 12, vi satt och snackade fram tills att vi skulle på BVC besök. Jesper har fortsatt gå upp fint, men denna gång ett halvt kilo på två veckor.

Åkte och hämtade barnen och Adam fick följa med hem. Åt middag och sen kom Chadli hem efter 18. Jag drog iväg och köpte lite fint på Mio och Rusta, får visa sen. 

Nu vaknade Jesper, annars har vi myst lite här hemma med te och nybakta lussebullar från mamma. Firar att vi varit gifta i ett halvår idag ❤️

Fru & man på väg ut ur kyrkan.

Så kära och så lyckliga!!

Mr and Mrs Chaïbi ❤️

0 kommentarer