Solig helg

Igår efter frukost och lite slapp åkte vi till Ikea och köpte några vaser, sen till lekparken. Skönt när man satt i solen!

Busungar i gungan.


Som sagt busungar :)

Sen åkte vi förbi Godispalats1 där barnen fick köpa lördagsgodis, vi vuxna också... Mycket gott att välja på, 500 sorter!!! Det blev en kväll hemma med Mello på TV:n.

Min middag! Blev såå sugen när jag såg Marias bild på Instagram...

Inatt har Oliver bufflat på mig så jag sovit dåligt och så vaknade Melvin 5:45... Låg kvar i sängen (med undantag för blöjbyte och sånt) till 8. Sen gick jag upp och gjorde smoothie och äggsmör - helgfavoriter :) 

Gottis!

Efter kaffe i soffan klädde vi oss och åkte till 4-H gården i Kallhäll. Det va inte så mycket djur, men ponnyridning va riktigt kul för killarna!!




Melvin.

Oliver väntar på sin tur.




Nöjda killar. 

Höns och kaniner.

Oliver och bocken Bruse.

Åkte hem, Oliver sov, Melvin lekte med Albin och vi slappade ett tag. Oliver och jag åkte till Bromma Blocks, fick ett sånt sug efter yoghurt glass!!

Gott sällskap.

Och otroligt god glass!!! 

Köpte hem glass till grabbarna hemma också. Melvin somnade i soffan när jag fixade benen/filade fötterna/duschade så det var bara Ollis som duschade. Melvin får göra det imorn bitti så han är ren och fin inför pappaveckan ;) Fast det blir inte en hel vecka, de ska va hos oss igen redan på fredag.

Nej nu måste jag sova, jobb imorn. Natti natti.
0 kommentarer