Änglamusik

I söndags var vi i Riddarparken och lekte en stund, sen klipptes Melvin i Jakan. Oliver va trött och somnade en stund, då passade jag på att göra lunch. När han vaknade sen cyklade vi till mamma och tog en fika. Sen va vi hos Carolina så barnen fick leka. Hem och laga middag och duscha barn.

I Riddarparken. 

Nu i veckan har killarna gått på förskola igen vilket de verkar ha trivts med. I måndags va Oliver så trött så han slocknade så fort han kom hem. Gick knappt att väcka honom, men till slut gick det :)

Annars har veckan flutit på, vi fick tvättmaskinen lagad! Tobias va med killarna en stund på onsdagen och igår va vi där och lämnade lite grejer. De är med honom den här helgen.

Jag drog ut Melvins tredje tand i onsdags så på torsdag morgon vaknade han och var så glad över att tandfen varit där.

Idag slutade jag tidigare och fick en tid hos frissan, blekte utväxt och toppade håret, känns skönt!


På väg hem åkte vi förbi Bromma.


Köpte en vimpel från Mio som till min förtjusning va på rea, 25kr!

Nåt till Lillfisen att åka hem i, så söt!

Börjar förbereda BB-väskan :)


Köpte också silverputs. Så idag har jag putsat upp det fina halsbandet jag fick av Sabina när jag väntade Melvin. Det är en liten bjällra i som låter för bebisen. Som Linnea skrev så fint på Instagram, änglamusik från moster :)

Nu är det dags att sova. Imorn har de lovat fint väder, hoppas!! Natti natti.
0 kommentarer