Lite nytt

Naglarna blev bättre med tippar och gelé! Hoppas de sitter där de ska nu!

När jag kom hem stod det fina tulpaner på bordet från mamma, det va ju tulpanernas dag :)

I fredags sprang jag på lunchen istället för ett pass. Vi firade av Monica som jobbade sin sista dag, det va många som va där och sa hej då. Åkte hem och gjorde hamburgare med pommes till middag och hade en lugn kväll.

I lördags va vi mest hemma. Åkte och hämtade en tv bänk i Kallhäll och bytte ut den vi haft där uppe. 

Före

Efter

Va väldigt nöjd tills jag såg på nätet att den va nedsatt på Ikea till 79kr och jag köpte begagnad för 60kr... Jaja, naturvänligt iallafall.

Köpte ny lampa till trappen, väldigt svår att få upp men vi lyckades till slut!



Fint med lite nytt.

Köpte även lampa till fönstret i vardagsrummet och Melvins rum.

Melvin lekte hos Albin en stund och på kvällen var det filmtajm för stora och små.

Igår va vi hemma på förmiddagen, Oliver sov länge och jag lät han göra det då han kändes lite hängig. 3,5 timmar sov han!! Melvin har haft nattskräck tre nätter den här veckan (låter det som när jag läser om det). På kvällen åkte vi och åt på McD, orkade inte laga middag, sen handlade lite på Ica och så åkte vi förbi hos mamma och Håkan och fikade. Sen hem, barnen fick bada och sen fick de sova i samma säng vilket gick jättebra!!

De sov hela natten och såhär gott sov de när jag väckte imorse :)

Nu är det dags för en pappavecka för killarna och vi behöver hitta en festlokal!! Nu är det snart dags för en ny jobbdag och idag är det Zumba!!
1 kommentar
Oslofru

Superfina naglar! SKulle också vilja gå och få manikyr snart :)