Bröllopsmässan

Zumban i måndags va riktigt rolig, är så glad att de har börjat med det på jobbet! I tisdags var det vilodag och sen sprang jag ons och fre. Om en timme har vi fotbollsmatch.

Annars har det varit en bra vecka där jag kunnat checka av massor :)

Bokade lokal i onsdags, och igår var vi på bröllopsmässan i Nacka Strand och där bokade vi en solist som vi ev ska ha, ska kolla med kyrkan också. Va förbi bröllopsbutiken Lilly där jag köpte skor, halsband, väska och hårsmycken. 

Beställde också tärnklänning och en klänning till mig om jag ska byta om!

Idag köpte jag champagneglas och gästbok :) känns riktigt bra! Så fort jag fått bekräftelse från lokalen postar vi inbjudningarna!



Hårsmycken, fina!

Annars va jag en kväll hos mamma och bastade och i fredags blev vi spontant bjudna på middag där.

Igår va vi som sagt på mässan på dan!

Var förbi hos Monica en sväng och mötte sen upp familjen/gänget på Barcelona där vi åt middag innan vi gick på Stadsteatern och såg:

Den va bra!! 

Chadli i pausen.

Nej nu måste vi åka, hoppas på vinst.

Imorn kommer mina killar hem!
Jag fick post i veckan <3
2 kommentarer
Mamma

Jag svängde förbi med teckningarna i torsdags. I röda teckningen är ni hela familjen och i den blåa Melvin och Albin med små syskonen och mamma :)

Anonym

Va roligt att du ska gifta dig!! Grattis!! Skulle va skoj med en aw snart, Lisa får hänga med, hon ska tydligen börja jobba i sthlm igen. Må så gott! Kraaaaaaaaam