Om tre månader...

Det var trevligt och gott hemma hos Linda och Joppe, barnen fick korv, köttbullar och pasta och vi vuxna fick en god Chili. Och så hade de gjort Creme Brulee till efterrätt, va så mätt så jag höll på att spricka!

Tobias mötte upp oss på väg hem och tog med sig Melvin som var kvar där sen, de hade en egen dag - bara pappa/son.
 
Vi andra va hemma i söndags, vi gick ut en sväng och åkte pulka och tog en promenad. Sen sov Oliver middag väldigt länge - tre timmar!!! Jag och Chadli passade på att titta på en film och slappa i soffan. På kvällen va han iväg och spelade match och jag och Oliver hejade på. Sen var det dusch och sängdags. Jag va så trött så jag somnade innan Oliver som inte riktigt va lika trött...



Bäst att ta med napp o snutte!
 
Sen var det måndag igen och en ny vecka, mötte Melvin och Tobias på dagis, vi lämnade samtidigt. Mysigt att hinna pussa på honom. Annars har det bara varit jobb och åkt hem måndag och tisdag. Igår va jag med Jojjo och Carro på bio, vi såg Fifty shades of grey och åt en bit innan i Kista centrum. Jag tycker filmen va bra och det va mysigt att träffa tjejerna. Tobias kom och lämnade killarna då Melvin varit dålig, så de sov hos oss inatt. Bonus att få ses på pappaveckan.

Idag va Melvin med mormor och Oliver på dagis, de ska tillbaka till Tobias. Jag va hos hudläkaren idag eftersom det kliar på ryggen. De har tagit bort en inflammerad hårsäck och nu kliar ärret, fick en kortisonspruta men det verkar inte hjälpa... På vägen dit gick jag förbi Tösse och köpte semlewraps till kollegorna.

Föredrar vanlig semla!

Smet in i en annan butik också...


Passar bra på hooneymoon om tre månader!!

Nu har vi ätit och ska dricka lite te. Imorn ska jag bjuda Kai på lunch, hon fyllde år igår. 

Se så fin allahjärtansdags present jag fick av min stora son <3
Mammas älskling!

Och dessa av min stora älskling.

Bye bye
0 kommentarer