Mellandagarna

I onsdags lämnade jag Oliver på dagis och åkte iväg och hämtade Monica. Packade in alla grejer i bilen och åkte för att möta upp mamma och Melvin vid graven.

Jesper skrek så han tappade andan i bilen, så vi va tvungna att stanna vid motorvägen och lyfta upp honom en stund. Monica satte sig med honom där bak och vi kunde köra vidare.

Tände ljus för Sabina och åkte sen hemåt. Småfixade lite, Melvin lekte med kompisar och vid 14:30 hämtade jag Oliver. Hämtade sen Chadli också och vi åt middag.

Mamma och Håkan kom sen över på uppesittarkväll. 

Chadli och Monica fixar med julklapparna.





På julafton vaknade killarna tidigt och ville öppna julklappar!!

Mina små tomtar.





Jesper får hjälp att öppna.

En lekbåge till babysittern låg i paketet.

Vi åt grötfrukost och jag fick också en julklapp!



Ett matchande armband till mitt halsband ❤️ Tack älskling!
Fick öppna ett till då de såg en påse som jag ännu inte packat upp...

Jag hade köpt Skultunas ljusstakar själv, så de lämnade jag tillbaka. Tack svärmor!

Vi gjorde oss iordning och när mamma och Håkan hämtat killarna åkte vi mot Trosa för att fira jul!!




Gänget som va mest intresserade av Kalle, förutom Chadli som tog en tupplur haha...

God Julmat!

Melvin ser tomten utanför dörren.

Bäst att hjälpa tomten in :)

Två förväntansfulla killar och nyfiken hund.

Oliver va SÅ glad!! Tack tomten!!

Moster får också en kram.

Nyvaken Jesper som sov när tomten kom.

Julklappsleken!


Vi åkte runt 20-tiden och fortsatte julklappsöppning här hemma när barnen sov. Det verkar som alla blev nöjda 😃

I lördags tog vi det lugnt på morgonen, jag och Monica tog en promenad med vagn och hund. Chadli körde sen hem henne och vid 17 körde jag killarna till Tobias där de ska vara nu till efter nyår!

När jag kom hem åt vi middag och tittade på Gåsmamman.

Fortsatte kolla igår på morgonen och sen gick vi ut på en riktigt lång promenad, skönt men lite kallt och blåsigt.

Åkte och mötte upp Tobias och lämnade overaller och spel som killarna ville ha. Sen åt vi, slappade och åkte en sväng till MOS. Lämnade tillbaka ljusstakar och letade efter en större storlek på pyjamas som Jesper fått av mormor. Hittade tyvärr inte, men ska leta vidare. Vi fikade och åkte sen hemåt.

Den här killen blev 11 veckor igår!

Idag är det kallt ute så det blir ingen långpromenad. Vi ska åka förbi Bromma Blocks, annars har vi inget planerat. Behöver väl handla lite!

God fortsättning ❤️
0 kommentarer