-2015-

Sitter och dricker te i soffan, fick sova till 9 idag. Så nu har både Jesper och pappa somnat om 😊 Sista dagen på året som absolut varit ett av de bästa i mitt liv!!


26/1 kl 4:00 tog jag ett gravtest som visade positivt!! Wow så härligt! Ca en månad senare fick jag världens jäkla muskelbristning i vaden, det tog många veckor innan jag blev bra igen. I slutet på april hade mina fina vänner ordnat med möhippa, så lyckat! Så härligt att ha alla mina nära vänner och syster samtidigt! 23 maj fick jag gifta mig med min älskling ❤️ Vilken underbar underbar dag!!! 😍
Så nervös och pirrig innan dörrarna öppnades och jag fick gå altargången fram!

Och efter det, två fantastiska veckor i Miami och Karibien!! 

I juni slutade mitt lilla yrväder Oliver med napp, han bara gav den till tandläkaren. Duktig kille! Sommaren va inte den bästa men vi fick några sköna baddagar och en superdag på Kolmården.

I augusti började Melvin i sexårs. Jag tyckte han kändes så stor när han cyklade med mig till skolan. Sen har dessvärre det inte varit någon bra termin... Mycket oro, samtal och ledsna föräldrar. Jag hoppas verkligen att det blir en bättre vårtermin! 

I september överraskar mina fina vänner igen och denna gång med en Babyshower!! Härligt för då va jag trött och less på att va gravid och ha foglossning. Och i oktober kommer han äntligen, en vecka över tiden! Jesper!!

Skruttunge som snart blir 3 månader!

Det va en härlig första tid hemma (förutom mjölkstockning) och sen har det bara rullat på. Julen är över och ikväll ska min man och jag äta gott och spela Bingolotto! Kanske kan vi vinna nån miljon?? Det känns som ett lagom slut med en liten fis. Melvin och Oliver är kvar hos Tobias och firar där med storebrorsan.

Hoppas på ett gott slut och ett riktigt gott nytt 2016🌟
Vi ses nästa år ❤️


0 kommentarer