Trött och har ont...

Veckan har redan blivit helg! Har jobbat på som vanligt i veckan. Va hos mamma och Håkan på födelsedagsfirande i måndags då Håkan fyllde år. I tisdags va vi på Ikea och åt middag och köpte madrass till spjälsängen som vi fått upp. Sen handlade vi på Ica medan barnen va på barnpassning. 



Hittade min uggla på Mio också.

I torsdags va vi bara hemma efter jobbet. Jag har haft ont av foglossning och varit riktigt trött. La mig samtidigt som barnen vid 21. Fick ett paket från Therese med mammakläder så det första plagget hade jag på mig direkt i fredags :) Tack vännen!


Chadli hade match på morgonen tidigt, så jag lämnade både barn och hund. På tåget in var det mycket folk, det va även lite sent och jag förvånas över att folk inte erbjuder sin sittplats när de ser att man är höggravid och när det är så trångt... Det va jobbigt att stå så länge, men i Karlberg fick jag sätta mig ner. Det va jobbigt att bara gå den lilla biten med Messi, jag har riktigt ont nu :(

Gick som vanligt från jobbet men det va tågstrul så det tog 1,5 timme att komma hem... Tyckte synd om barnen som fick va kvar till stängning en fredag, men vad gör man? Tyvärr va inte mamma hemma annars hade hon hämtat. Men men, eftersom det blev rätt sent orkade vi inte laga middag utan åkte till Pizza Hut och åt. Inte den lugnaste o gladaste middagen kanske och det tog en timme innan vi fick maten! Väl hemma sen va jag rejält trött och hade ont, skönt att få ligga i soffan.

Idag va vi iväg på Bellmanstafetten där barnen skulle springa lopp. Melvin ville inte när vi kom dit men Oliver va jätte duktig och sprang. Det va fullt med kollegor och vänner där, kul att ses och så bjöds det på kaffe/Festis och bulle.

Oliver värmer upp i hoppborgen.

Fika i det fina och nästan för varma vädret.

Väntar på starten.

Och där stack han iväg!

Heja Oliver!!

I mål :)

Eftersom vi va så nära gick vi till Naturhistoriska museet och tittade på dinosaurier. Jag och Melvin gick också på Cosmonova, tyvärr va det 5års gräns så Oliver och Chadli fick vänta på oss.





Trist att jag har så ont, känner mig så begränsad. Men nu har jag legat i solstolen på baksidan ett tag. Blir en lugn kväll.
0 kommentarer