Härlig somrig vecka

I måndags var jag med Melvin på fritids där inskolningen började. Kändes som han blivit så stor när vi gick där hand i hand över skolgården! Tycker att han blev lite blyg av att ha mamma med, men sen släppte det när kompisarna va där. Va med fram till lunch, sen åkte jag och mötte upp Chadli och vi va och gjorde tillväxt ultraljud. Allt så bra ut, men jag tror att han blir minst av alla tre killarna! Längtar!!

Har lite ont men jag tycker att foglossningen känns lite bättre ändå.

Åkte hem och mötte upp mamma och Melvin här hemma. Vi åkte förbi tippen med trädgårdsavfall och skräp och sen vidare till Stinsen. Köpte lite sen present till Oliver från Monica och så sponsrade hon även på en ny skötväska och mobil till sängen.




Melvin fick en tidning och en tidig present från mormor.

Hämtade upp Oliver och han kunde knappt vänta med att öppna sin present!

Nya ritgrejer :)

Det va en fin och varm kväll och vi va ute en del.

I tisdags lämnade jag barnen och fanns hemma tillgänglig. Åkte förbi Ica och tog först en macka och kopp kaffe på ett café :)


Sen handlade jag lite, köpte blöjor, amningskupor mm. Sen hämtade jag upp en babysitter jag hittat för en bra peng och kände att nu är det köpstopp!! Men å andra sidan, det känns som vi har allt. Bara sängen som ska skruvas ihop.

Present till Melvin också från Monica.



Det blev bara en sista liten snutte... Kunde inte motstå denna fina:

Såg en film och slappade i soffan när jag kom hem. Hämtade sen Melvin vid två, han ville va själv utan lillebrorsan ett tag så vi hämtade sen Oliver vid 16.

Tobias kom förbi och fixade lite med cyklarna igen, tog bort stödhjulen på den mindre cykeln och vips så släppte det och Melvin cyklade!! Äntligen :)

I onsdags va vi ute i den sköna sommarkvällen, Chadli va med barnen som cyklade. Jag var rätt trött... I torsdags fick vi tillbaka bilen från verkstan. Mamma hämtade barnen för nu har köerna börjat igen så det tar en stund att komma hem. Va ute och killarna cyklade, sen dags för dusch och gå och sova. Vi såg den sista Falk filmen i onsdags kväll, den va bra och började kolla på en annan film i torsdags som jag inte orkade se klart.

I fredags gick vi på bio och såg Mission Inpossible efter jobbet. Sen va jag så sugen på kräftor så vi åkte och köpte det och hem och såg klart filmen. Barnen är hos Tobias i helgen.

Igår vaknade jag tidigt, låg kvar ett tag och låg sen ute på baksidan och läste, men det blev för varmt. Tvättade upp lite babykläder och annat. Fick en fin present från Aslim som hon köpt i Turkiet.

Med allt i, byxor, bodys, kofta, tröja, strumpor, vantar, mössa, haklapp och filt. Jättefint!!

Åkte till Monica och lämnade Messi och tog en fika innan vi åkte mot Ulriksdals slott på Diggiloo!!

Vi hade först picknick innan vi intog våra superbra platser nära scenen. Riktigt bra!!

Gänget.



Love of my life <3

Mycket folk, märktes extra väl i toakön och på parkeringen!!





Idag blir det lugnt, ska få upp spjälsäng. Hämta hem hund och få hem barnen. 

Snart drar allt igång; skolan börjar på torsdag och veckan efter det börjar Melvins fotboll och så ska han börja på simning. Och så fyller Melvin år som vi ska fira med middag och kalas. Det är profylaxkurs, förlossningsförberedande kurs, bröllop och annat på gång. Det blir skönt att snart få sluta jobba iallafall!
0 kommentarer