Myskväll

Veckan har gått fort! Huvudvärken har släppt och i torsdags gjorde jag övningar/rörelser mot yrseln och det har släppt! Ska göra ett set till, men det känns väldigt skönt.

Igår va jag halva dan i Rissne och testade och jobbade, Chadli hade möte där samtidigt så det va ju bra att vi kunde åka tillsammans! När vi kom hem åkte mamma och jag till butiken Geist som ligger i Barkarbystaden och oj va mkt fint de hade! Typ som Mixit i Sumpan.

Köpte ett armband till min bejb.

Och ett till mig själv.

Fick dem i den här söta påsen :)

När jag ändå visar smycken så köpte jag det här förra helgen!

Idag åkte vi och handlade lite efter jobbet och sen har vi ätit middag och haft fredagsmys. För killarna var det chips och ostbollar :)

De får va uppe längre på helgerna och det brukar sluta såhär...
Mys <3

Imorn har vi inga speciella planer, kanske middag med grannarna men de känner sig risiga så vi får se. På söndag kommer Viveka över med barnen.

Det ska iallafall bli så skönt med helg!!! Har varit riktigt rörigt på jobbet...

Nu ska vi dricka Champagne som blev kvarglömt på jobbet förra veckan. Skål!!
0 kommentarer