Fyndat!!

I lördags tog vi med oss Albin och va på Andys lekland. Killarna fick springa och leka och så fick de lite gott att smaska på.

Oliver på språng.

Melvin och Albin.

Alla tre i bollhavet.



Igen, igen, igen mamma :)

Köpte med oss mat hem till killarna. Oliver sov middag, Melvin följde med Albin hem och jag tog en promenad i spåret med Messi. Kikade på TV på kvällen.

I söndags mötte jag upp tjejerna på Edsbacka Värdshus på julbord. Mysigt och gott och vi hade lång tid på oss att sitta och prata!

Alla utom Isan som fotar.




Snart är det jul...

Chadli hämtade mig och vi åkte direkt till Kista på match. Jag stod över att spela, men Chadli stod i mål. Vi vann med 4-3!!

In action!

Efter matchen åkte vi hem och åt och sen dags för kvällsrutiner.

Måndag morgon var bra, inget tjafs o strul och vi kom iväg i tid. Otroligt mycket på jobbet som vanligt... Va hos naprapaten som va skönt då jag haft ont i huvudet :(

Handlade efter jobbet och sen hem och fixade middag. God kycklingrätt från Linas Matkasse. Somnade framför TVn.

Igår var helt klart den värsta dagen jag haft på jobbet... Så stökigt. Resulterade i att jag åker på möte i Oslo på fredag! Vi åkte förbi XXL som öppnade sin butik på vägen hem där vi hittade bra grejer till bra priser!!

Jacka till mig, Didrikson 699kr.

Skor till Chadli, Nike 399kr.

Varma strumpor till hela familjen! 19kr/29kr.

Idag va jag på invigningen av Lager 157, som tur var fick jag tag i båda kvällens erbjudande!!

Jättesnygg!



Bondelid jacka och byxa för 200kr!!

Och så köpte jag en tunnstickad tröja, Bondelid, tunnstickad kofta, blus, mössa och tvål. Visar sen!

Sålde min Peak jacka på FB, ville inte ha den längre. Fick 400kr för den :)

Jag har börjat julpynta lite...


På söndag tänder vi första ljuset. 

Imorn ska vi på Stand up comedy med jobbet, middag och show. På fredag ska jag som sagt till Norge på jobb. På lördag ska jag på tjejlunch hos Micka i Vaxholm och på kvällen se Evita med Marie. På söndag blir det julmarknad om vi orkar, annars inte många knop. Hektisk vecka!!!

0 kommentarer