Febrig

Veckan som har gått har varit rörig på jobbet, det började direkt i måndags och lugnade aldrig ner sig. Va iväg till Media Markt efter jobbet och köpte skal till telefonen, sen hem och värmde på middag som jag gjorde i söndags men som ingen åt. Tittade på Ensam mamma och Homeland på TV.

I tisdags mötte jag upp Melinda i Sumpan efter jobbet, vi kikade i lite affärer och fikade sen på Garden. Det va mysigt att ses och vi hade mycket att prata om :) Chadli plockade upp mig vid stationen och vi köpte med oss mat från Sibylla hem. Kikade på Hollywoodfruar på TV.

I onsdags åkte vi hem direkt efter jobbet, skönt! Lagade mat och slappade. På torsdag morgon ringde Tobias tidigt och sa att Oliver va hostig och behövde va hemma så jag stannade hemma med dem. Mamma kom förbi sen och hämtade upp killarna som sov där. Jag skulle promenerat med Jojjo men hon kunde inte så det blev mathandling, Systemet och så hämtade vi spel till Chadli.

I fredags va jag till naprapaten vid 16, sen tog jag en snabb tur in på Ringen innan Chadli plockade upp mig och så åkte vi och checkade in på hotellet, lämnade Messi hos Monica. Fixade till oss lite där och mötte sen upp gänget på Storstad. Satt där ett tag och gick sen till Mimmis restaurang Döden i grytan. Vi fick massor med god mat och vin, blev kvar där till runt tolv och sen var vi på Olssons skor och avslutade på Collage. Kände mig trött runt 2 och då gick vi till hotellet.






Hela gänget!!

Kände mig risig när jag vaknade. Vi gick ner och åt frukost, vilade en stund till, tog en dusch och åkte sen till Monica och hämtade grejer och hund. Jag orkade inte följa med upp utan satt och huttrade i bilen. Gick och la mig direkt när jag kom hem, hade 38,2 i temp. Sov sen hela dan och kvällen! Hade feber under natten och på morgonen men nu har det släppt. Är inge vidare i magen... Vet inte om det beror på att jag knapp ätit och tagit Alvedon eller nåt? 

Har legat i soffan hela dan. Skulle egentligen spelat fotboll, men Chadli får dra iväg själv. Det blir nog soffläge en stund till för mig. Vill pigga på mig nu för imorn kommer busarna hem.
0 kommentarer