Bubblar över

Va hemma måndag-onsdag denna vecka för magen kändes inte bra. Det var skönt att få ta det lugnt, ha det tyst (iallafall på dagarna) och bara va hemma. Hade Messi hemma i måndags och hämtade barnen från dagis, men de andra två dagarna va jag helt själv. 

Jobbade igår och idag och det har varit hektiskt, som alltid på sistone. Igår hämtade jag mina nya glasögon, trivs med dem!

Jätteful bild, men jag bjuder på den ;)

Va även in på Igor sport och köpte en täckkjol som kan va bra att ha i vinter, en ny större overall till Melvin och så fick Chadli en ny mössa. De har riktigt bra priser där! 

Va i tisdags kväll och fixade naglar, tog bort tippar och kör bara shellack.


Nu är det äntligen fredag och chipset är inhandlat. Ska se Idol ikväll och barnen får vara uppe längre. Barnveckan har gått fort, det har varit lite dåligt humör på Melvin men det hör väl till?! Va på utvecklingssamtal på hans avdelning igår och jag fick höra att jag har en fin, lugn och snäll kille men att han är envis :)

Såren har lillebrorsan fixat...


Den skyldige!

Imorn ska vi gå på Andys lekland, vi ska ta med oss Albin - blir roligare för Melvin. 

På söndag ska jag möta upp tjejerna och gå på julbord, en gammal tradition som vi plockat upp igen. Vi ska gå på Edsbacka krog, det ska bli väldigt trevligt! Nästa helg är det första advent så då ska det pyntas och så tänkte vi gå på julmarknad.

Nu väntar jag på min älskling vid tåget. Är så glad att jag har honom! Är så kär så det bubblar över av känslor i kroppen. En helt underbar känsla. 

Älskar dig <3

Nej, nu tar jag helg!!
0 kommentarer