Sol och spontankväll på stan

I fredags åkte jag och hämtade Ludvig i skolan innan vi åkte hem. Packade ihop lite grejer och bytte om. Mötte sen upp Chadli och så åkte vi hem till Jojjo och Jocke. Va där en stund innan vi satte oss i bilen och parkade den i stan. Gick och åt middag på Italiano och fortsatte sen till Anglais på en drink. Det blev en väldigt trevlig spontankväll!! 

På lördan sken solen och det blev slapp på balkongen på dagen. Åkte hem och duschade och bytte om då Tobias ville sova kvar till på söndag. Skulle åkt till Kai på middag men hon va trött så jag följde med Chadli till Sami där vi såg fotboll och spelade sen spel, jag förlorade stort :(

Somnade så fort jag la huvudet på kudden när vi kom hem. Sov länge på söndag morgon, såå skönt!! Åt frukost, satt ute på balkongen en stund och åkte sen hem. Barnen åt och sen plockade vi upp mamma och gick på Cirkus Maximum. Det va inte jätte uppskattat av barnen... Oliver va lite rädd och Melvin va uttråkad. Men blev glad när han fick sin sockervadd :)




Socker socker socker

När vi kom hem klippte vi gräsmattan och tog bort endel ogräs. Torkade av utemöbler och sen var det dags för middag och kvällsrutiner. 

Idag har det regnat hela dan, jag hade tänkt gå en promenad på lunchen men det fick bli rullbandet istället!

Nu är jag hemma med mina små, ska fixa lite middag och sätta på en tvätt.

Hade så gärna velat köpa en säng till Oliver men det får vänta nån dag till. 

Olivers selfie ;)


0 kommentarer