Semester

I söndags satt vi ute hos Monica och fikade på tårta och annat gott. Det va varmt ute och barnen plaskade runt i en inte allt för fräsch plaskdamm. Sen va vi hemma en stund innan vi åkte till mamma och Håkan och bjöds på grillmiddag.

Jag hade med ljusstakar och blommor till mamma!

Plockade liljekonvalj.

Annars har jag jobbat, Tobias va här och va med barnen i måndags och då gick jag ut på en powerwalk. I tisdags efter jobbet åkte jag hem och vilade en stund innan jag hämtade barnen hos mamma. Oliver har sovit dåligt och jag va trött!! Jag nattade Oliver och drog iväg på match så Chadli fick natta Melvin, det gick bra!!

I onsdags var det kort dag på jobbet. Jag hade tid hos frisören efter jobbet för att bleka utväxten. Tobias hämtade Melvin och gick på knatteskutt med honom. Jag hämtade Oliver hos mamma och åkte sen hem, försökte baka en kaka innan tjejerna kom men det är svårt med en tvååring i famnen... Så Jojjo och Carro fick ta över.

Sussie och Nina köpte med Thai mat som vi åt. Jätte mysigt och trevligt att ses alla. Bara Micka som saknades.

Jojjo säger godnatt till Oliver.

Melvin somnade i soffan.






Fina vänner, Isan är bakom kameran.

Igår hade vi en mysdag hemma, inte så mycket som gjordes. Tvättade lite och började packa. Barnen somnade tidigt och vi la oss för att titta på film, men jag orkade bara en timme...

Oliver vaknade och då vaknade jag till lite och tog en natta macka innan vi la oss.

Idag är vi lediga och snart ska jag fixa lite lunch, lägga Oliver att sova middag och sen ska jag och Melvin duscha och göra oss iordning. Vid 15 åker vi härifrån, lämnar av Oliver på Tobias jobb och sen släpper mamma oss på Arlanda där vi möter upp Kai och Bruno. Vi lyfter mot Paris vid 18 och kommer va där till på söndag då vi drar vidare mot Disneyland!

Melvin som fransos med mustasch och basker :)

Kommer sakna den här mannen VÄLDIGT mycket!!!


0 kommentarer