Nya tider

Förra helgen vill jag inte ens nämna, som de sa på vårt familjesamtal i torsdags - vilken låg nivå, skärp er! Hur gamla är ni egentligen?! 

Oliver har varit magsjuk och varit hemma hela veckan, mamma tog honom två dagar och jag va hemma resten. Det blev en sväng till akuten då han va riktigt hängig... Lätt uttorkad, men nu mår han bra igen. Däremot klagar Melvin på magen. 

I väntrummet på Närakuten. 5 timmar tog det!

I fredags var det lugnt, Melvin däckade i soffan vid 19 och Oliver somnade strax efter det. Igår åkte vi till Mia vid 10-tiden och killarna stannade där när jag åkte och spelade match. Tyvärr förlust 2-4, trist :( Efter det stannade vi kvar hela dan. Vi tog med de små i vagnen och de stora stannade hemma med Fredde. Vi shoppade lite:

Halsband.

Oliver fick nya vårskor.


En tröja till mig!

Det va såå trevligt att hänga med Mia. Känner att jag inte träffat mina vänner nu på ett tag och det va så skönt att få släppa allt och bara va.

Barnen lekte hur bra som helst tillsammans, här lyssnar de på Bumbibjörnarna :)


Kul med lite nya leksaker!

Jag har tagit beslut som jag tror är bäst för mig och barnen, inte på nåt sätt det snällaste men nu är det så och jag får leva med det. Nu är det jag bävar för det sista, uppdelning av möbler och prylar. Tror att det kommer bli jobbigt och väldigt tjafsigt. Tobias har redan nu innan vi delat upp tagit vissa saker och lagt i sin bil. En sak som sårar mig så mycket är ALLA mina foton som jag lagt på "hans" hårddisk. Bilder på Sabina, från förlossningar och barnens alla bilder. Han vill ha en hållhake på mig så att delningen går rätt till och om jag inte tjafsar kan jag få dem. Även boken jag gjorde om Olivers första år och foton i ramar har han tagit :( Jag har lagt ner mycket tid på att ordna alla bilder så jag hoppas att han inte blir av med nåt när de ligger i bilen.

Hade imorn på Sabinas 5-års dag velat lägga ut lite bilder, men jag har ju inte tillgång till de... 5 år! Usch va tiden går fort. Det som vi hade jag och Sabina kan jag aldrig få med någon annan. Jag saknar henne så enormt mycket. Undra hur det hade varit idag om hon levde? 


Miss u forever <3

Imorgon ska Tobias flytta ut från huset. Det kommer kännas konstigt, men det blir bra. Undra hur det blir framöver med samarbete och hur han kan ha barnen. Vi ska iaf ha ett samtal till på torsdag och schemalägga nästa helg. Vi fick göra det med dagarna tors-mån nu också. Jag har varit själv med barnen hela helgen, skönt och lugnt förutom att Oliver just nu är väldigt gnällig och gråter 95% av sin vakna tid. Idag skulle han vara med dem, men han prioriterade fotboll så han träffar dem 14:30-18:30 och då är det fotboll på TVn som han vill se... Jaja det är som det är!

Idag ställdes tiden om till sommartid och nya tider för mig hoppas jag!

De här får hjälpa mig på traven, har gått upp i vikt och det är så obehagligt! Får inte till det med träningen på jobbet heller. Och jag är inte den som INTE äter när jag mår dåligt, tvärtom...

Nu ska killarna duschas, ha en skön söndag! Det ska jag försöka ha.

Duschas, inte tvättas hihi.
0 kommentarer