Helgen

I fredags fick Melvin följa med Albin hem och sov där, det gick jätte bra. Jag hämtade Oliver och han somnade rätt tidigt. Jag somnade med honom en stund men vaknade sen och såg Lets dance.

La mig tidigt, så skönt! På lördagen tog vi det lugnt hemma och åkte sen till Fyrishov och badade. Det va kul och mysigt för killarna. Vi orkade inte laga middag, så det blev Kina restaurang på vägen hem. 

Mina fina killar i blåsten.

I söndags åkte jag med barnen och hälsade på Viveka och Bastian i deras nya lägenhet. Vi kom hem vid 15 och då lagade jag mat och bakade muffins. Spontan bjöd över mamma och Håkan på middag. Sen var det de vanliga kvällsbestyren.

Igår var det jobb som vanligt, mamma hämtade killarna och jag handlade lite innan jag hämtade dem och kom hem och lagade middag. 

Imorse va Melvin inte på humör och ville inte gå till dagis, jag klädde på och han klädde av... Jobbigt när det blir så, men till slut åkte Tobias med dem till dagis och jag åkte till jobbet. Idag hämtade jag dem och vi har ätit middag och nu ska de duschas innan läggdags. Jag ska se morgondagens Greys avsnitt som jag snällt har fått nerladdat :) och sen lägga mig tidigt. Imorn ska jag med jobbet på ABBA museet, det ska bli kul. Killarna sover hos mormor då!

Allt annat är som det är och känns lite hopplöst...
0 kommentarer