Glad midsommar

Nu har jag fått sova ett par nätter och känner mig som människa igen. Tyvärr blev jag lite snorig och fick ont i halsen men inget som bröt ut och blev värre utan det börjar gå över.

I torsdags när vi åkte från jobbet var det rätt mycket bilar på vägarna så jag föreslog att vi skulle åka genom stan, det skulle jag inte gjort för där var det avspärrat och ännu värre så genväg blev senväg...

Väl hemma blev det lugnt, vilade en stund och gjorde sen middag och så slapp i soffan.

På midsommar tog vi det lite lugnt på morgonen, åt frukost och drog iväg mot Trosa. En bra stund stod det still på motorvägen och vi missade sillunchen... Men vi fick i oss ett par pannkakor och drog sen iväg på traditionellt midsommarfirande.


Vi fikade god jordgubbstårta.

Spelemän.

Nu ska stången upp.

Uppe och dansen kan börja.

Det va inte så varmt ute...

Åkte tillbaka till Rosa när det mulnade på ordentligt men vi klarade oss utan regn. Vi spelade och grillade senare! Mysig och lugn kväll, jag körde hem och vi va hemma vid 22:30.




Tjejerna slog killarna he he...

Vi sov 9-10 timmar och det va nästan för mycket för jag kände mig helt slut igår. Åkte och hämtade barnen hos Tobias och tog en fika där, sen åkte jag och mötte upp Chadli hos Monica och där bjöds det också på fika som Melvin fått välja. Åkte hemåt, fixade middag. Melvin sov en lång stund och vi gjorde inget särskilt. Jo, jag låg och snarkade i soffan tydligen :) fick höra det för vissa spelade in mig!! 

Fick sova hyfsat inatt, Oliver kom och ville ligga hos mig, men efter en stund så smet jag iväg och la mig i hans säng! Melvin väckte mig vid 7 och va hungrig. Idag ska vi handla och småfixa lite, gräsmattan behöver klippas. Usch imorn är det jobb igen, men bara en vecka kvar sen SEMESTER!!!
0 kommentarer