Update

Börjar med att visa lite bilder från firandet av Olivers 2-års dag.
 
Ludvig hjälper till att öppna presenterna.
 
Han fick en cykel av mormor och Håkan!
 
 
Tur att det var fint väder så vi kunde sitta ute.
 
Tvååringen :)
 
 
 
Dags att blåsa ut ljusen på tårtan.
 
 
 
När alla gäster gått packade vi för att på söndag morgon åka ut till Arlanda och ta flyget till Izmir i Turkiet.
 
Förväntansfull kille.
 
 
Sen har vi haft en riktigt skön och bra vecka då vi har bott i Aslims hus i Kusadasi. Vi har varit upp till 10 personer där samtidigt och ungdomarna har varit så fina med barnen och lekt och hjälpt till att ta hand om dem. Alla har gjort som man har känt för, poolen, stranden eller åka in till stan eller bara hänga hemma. Vädret har varit kanon, tycker inte att det har varit för varmt - så kort och gott en riktigt bra semester!! Tack snälla Aslim för att vi fick komma och bo hos dig <3
 
Aslims hus.
 
En hammock fanns på varenda altan!
 
Man blir lite trött av värmen...
 
Irfan och Melvin vid poolen.
 
 
 
Vi tog en promenad ner till stranden på kvällen.
 
 
 
 
Sen tog vi bussen in till stan, mysigt.
 
En annan kväll inne i stan, Melvin med tjejerna - Sevgi, Aslim, Ilkay och Elina.
 
Vi fick en barnfri förmiddag på stranden, jag njuter av solen en stund...
 
Medan Chadli slappade i skuggan.
 
Vi körde även jetski, men det var grymma vågor och jag råkade svänga lite för snävt så vi åkte av haha. Men kul var det iallafall. När Chadli körde gick det så fort och vi flög över en våg och jag kunde inte sluta skratta. Har en tendens att göra det när det börjar gå fort!
 
En av dagarna gjorde vi en utflykt till en grotta där vattnet var uppfriskande kallt och sen till en strand i en nationalpark där vildsvin sprang runt!
 
Inne i grottan, svalt och skönt.
 
Mina små killar in action.
 
Framme vid stranden där vi badade och åt lunch som vi hade med oss - hela gänget va med!
 
Pusselipuss.
 
Näst sista dan gick vi ner till stranden efter en förmiddag hemma vid poolen.
 
Fina Aslim poserar framför sitt hus.
 
En obligatorisk poolselfie hehe...
 
Melvin fick en turkklippning sista kvällen, billigt och bra ;)
 
När vi åkte hem gick flyget redan 6:15 på morgonen, så vi klev upp vid 3 och åkte från huset vid 3:30. Barnen sov hela resan till flygplatsen som tog drygt en timme. Sen var de ändå rätt pigga och glada och vi hade inte så mycket tid att bara va på flygplatsen så det gick fort och bra. Vi fick platserna på första raden på flyget vilket va skönt. De lekte, Oliver sov en timme och Melvin kollade film så vi kunde också slumra till lite. 
 
Duktiga killar.
 
Så redan 9 landande vi på Arlande, åt en tidig lunch på McDonalds på vägen hem. Oliver ville stanna hos mormor och Melvin sov i ett par timmar. Sen skiftade vi så att Melvin fick gå hem till mormor och Oliver kom hem och sov en stund. Vi fixade, tvättade och handlade och sen var vi trötta. Jag somnade när vi tittade lite på TV och slocknade sen så fort jag la huvudet på kudden...
 
Imorse vaknade vi tidigt och så var det dags för dagis och jobb igen. Tyckte iofs att det var rätt skönt att jobba igen. Det var lugnt och det är inte många på plats! Tog en timmes promenad med Madde på lunchen idag, nu är det dags att komma igång och äta bättre och röra på mig!!
 
Kämpa kämpa.
 
Annars såg min jobb outlook ut såhär idag, är jätte nöjd med linnet vi hittade på Ambar i Turkiet - hela 33 kr kostade det.
 
 

 
Köpte även i svart.
 
Hade dessa skor till som jag också köpte där.
 
Har inte visat tröjorna jag köpte i Barcelona, en röd - köpte en likadan svart.
Från Mango.

Och den här topen.
 
Nej, nu ser jag att tiden rinner iväg, men jag tror jag har fått med allt!
 
Eller nej, de här fina rosorna fick jag av Chadli idag för det är ju min NAMNSDAG :)
0 kommentarer