Måndag morgon

Lite ute i sista stund som vi alltid är hann vi precis till kyrkan. Brudparet kommer in och jag inser att de spelar Hallelujah som Sabina hade valt till sin begravning. Det blev för mycket för mig att höra den spelas i en kyrka så jag bröt ihop och började storgråta och var tvungen att sätta mig ner. Sen blev det känsligt och konstigt att lyssna och se när några gifter sig när jag själv gör motsatsen. Chris och Jeanette va jätte fina, så det var synd att det blev så...


Så fina!


Moi

Jag tog det lugnt sen på festen, vi va på Pampas Marina och fick jätte god mat, dansade och sen åkte vi hemåt vid tolv.

Trots att vi inte hade barnen så kunde jag inte sova så länge utan vaknade vid 7:15. Tittade på Greys, tog ett bad och grät. Det kändes som en propp lösts upp och hela dan igår kände jag mig så ledsen och konstig. Med rödgråtna ögon åkte jag till Rossanna och fick fina naglar. 

Pratade med Jojjo och va sen hemma. Gick och la mig med Ollis redan vid 19. Skönt! Nu ska jag upp och ta en dusch och sen åka mot jobbet!
0 kommentarer