Äntligen helg!

God morgon lördag! Jag ser att ni varit många här inne och jag har inte skrivit på länge. Veckan har varit upp och ner, men nu tycker jag att det känns bättre. Det är så mycket skönare att komma överens och inte tvärtom!
 
Vi kommer göra så att jag bor kvar i huset och det känns väldigt skönt, speciellt eftersom det inte blir ännu större omställning för barnen. Så mycket fixande under veckan, jobb som vanligt och en del sömnlösa nätter... Men nu är det helg, det går framåt och det kommer bli bättre!
 
I veckan har vi varit iväg och klipp Melvin, han va också till läkaren eftersom han ofta är väldigt täppt i näsan och låter nasal, jag va hos mamma och bastade i torsdags vilket va skönt det är ju så kallt ute! Igår hämtade jag Ludvig efter jobbet, sen åt vi god middag här hemma. Jag nattade Oliver som hade fått lite feber, det kunde han få nån vecka efter sprutan han fick, och efter det åkte jag till Jojjo. Vi bastade också och satt och snackade ett tag, sen blev jag supertrött och åkte hemåt och sov. Vaknade av mig själv för en timme sen och strax efter vaknade Oliver. När är även Ludvig uppe och Melvin och Tobias ligger och sover. 
 
Idag har jag match vid 12:30 och sen ska jag ta tåget och åka till Therese i Katrineholm, det ska bli så mysigt att få ses för nu var det länge sen igen! 
 
Snart ska jag fixa frukost och så ska vi se om vi hinner iväg till skridskobanan vid skolan innan jag ska dra iväg.
 
Nu är det bara en månad kvar till London, nedräkning börjar - det blir toppen med en weekendresa.
 
Avslutar med bilder jag fått på de finaste jag har:
 
1 kommentar
Mamma

Kan bara säga att separation är jobbig period och det underlättar om man kan komma överens speciellt när man små barn att ta hänsyn till.
De små i bilderna är värda att kämpa för att de ska få så bra framtid så möjligt.
Allt gott önskar jag till hela familjen!!

Kram mamsen