Snart så...

Igår började Greys igen på TVn och jag började följa där, ligger egentligen 8 avsnitt back men är ju ändå med! Så jäkla bra och kul att få va med i nutid!

Va i Kista innan och köpte småflaskor som jag kan ha schampo och balsam i på resan, på dit vägen är det bara handbagage. Köpte även skavsårsplåster för jag har fått en liten blåsa under foten... Kände av den igår när jag sprang på lunchen. Tyvärr verkar det va bad tajming för jag ska precis få mens närsom. Mindre roligt när man reser bort :(

Men imorn åker vi!!! Weee, ska bli roligt. Har känt mig trött och varit sugen på en vecka i solen med en bok, men nu börjar jag rycka upp mig så det ska bli riktigt skoj! Kanske är träningen som gör mig lite piggare? Det va riktigt trögt och tungt igår också, hade lite bättre tid men det va blåsigt och kallt.

Men det lär väl bli några mil i helgen, gympaskor ska med. Även den lilla svarta om vi går ut :)

Ikväll blir det tvätt, packning, pussa på små prinsarna för jag åker direkt efter jobbet imorn. 

Idag går tåget bättre än igår, då blev jag en timme sen och fick strumpbyxorna upprivna... Har en trevlig lunchdejt att se fram emot idag, nice!

Happy torsdag!!
0 kommentarer