God Jul & God Fortsättning

Gjorde röda Shellack naglar som passar fint nu till julen, Chadli hämtade mig när jag var klar. Jobbade sen sista dagen i tisdags, det var lugnt på jobbet och vi gick vid 16-tiden. Var snabbt förbi Systemet och och Ica innan vi åkte hem och åt middag. Tittade på säsongsavslutningen av Homeland, men jag somnade i soffan. Gick sen upp och la mig i sängen och sov vidare så det blev ingen vidare uppesittarkväll för min del.

Köpte en ny klänning till julen från Lindex.

Vaknade 10 timmar senare och kände mig utvilad, åkte till Tobias där vi åt julfrukost tillsammans med barnen och sen tog jag med mig killarna, åkte och hämtade upp Monica och åkte hemåt. Vi hann ta det lite lugnt, ta lite att äta och duscha och göra oss iordning innan vi åkte hem till mamma och Håkan för julfirande.
 
De hade ordnat med massor med god mat och tomten kom och barn och vuxna fick massor med fina julklappar.

Mina fina killar är julfina.


Chadlis underbara foto på Oliver.

Även Messi är julfin :)








Ludvig och Melvin fick ett eget bord.












Min blivande man och svärmor.

Vi åkte hemåt vid 22-tiden, barnen la sig efter ett tag och vi tittade klart på Notting Hill som gick på TV:n och öppnade lite fler julklappar.
 
Barnen sov rätt länge morgonen efter och vi gick upp vid 8:30, åt frukost och sen ville barnen leka och spela med sina julklappar. Tobias kom och hämtade killarna vid 12-tiden och då fixade jag lunch till oss andra och sen åkte vi till Heron City och såg Micke & Veronica på bion. Den va rolig och bra, lagom film sådär på juldagen! Kikade lite i Nikebutiken där och sen åkte vi förbi Tobias och lämnade spelet som killarna glömt att ta med, lämnade av Monica hemma och åkte sen hem. Gick ut i kylan och tog en promenad med Messi, sen värmde vi på rester som vi hämtat hos mamma och så blev det en film och slapp i soffan.
 
Idag har vi inte heller gjort mycket, vi har tagit två promenader med Messi. Det var jättefint väder på dan och solen sken, -8 grader. Så har vi tittat på en film... Nu tittar Chadli på Arsenal som spelar match och jag skriver och kikar lite på datorn.
 
Imorn ska vi iväg och slänga lite papper och skräp och sen kika lite på mellandagsrean. Det blir nog väldigt lugnt nu ett par dagar iallafall!!

Avslutar med Melvins supersöta julpyssel ängel, så fin!!  
0 kommentarer