Usch och fy

Vi hade en trevlig AW ute på Götgatsbacken, det va länge sen jag träffade Anna så det va mysigt.

Mina kollegor Lena och Britten.


Jag och Anna!

I torsdags morse spelade vi match, vi vann med 2-1 och jag gjorde ett av målen!! Kul. Sen tittade jag när Chadli spelade matchen efter som de också vann med 2-1 innan han släppte av mig och jag gick till tandhygienisten. Allt såg bra ut och hon fräschade upp tänderna.
 
Orkade inte boxas på lunchen... Kände mig rätt tung i kroppen. När vi kom hem från jobbet åkte vi till tippen och slängde den gamla soffan och mattan och lite annat, handlade och sen var det lugnt.
 
Fredagen blev lite seg på jobbet, Chadli hade lite jobb som tog tid och tågen strulade så vi kom inte från jobbet förrän 17:40 men då var det knappt nån trafik så det flöt på bra hem. Vi lagade god middag, tände ljus och öppnade en flaska vin. Mysigt. Vi satt vid bordet en lång stund och pratade. Sen hade han nåt med jobbet som behövde fixas och tyvärr blev han tvungen att åka in till jobbet på natten och kom hem först vid 1:30...
 
Vi gick upp hyffsat på lördag morgon, jag gjorde gröt till oss som vi laddade med. Han skulle på svensexa och hade en tuff dag med nordisk militär träning, sumobrottning mm och jag sprang en tung (för  mig) stafett på 5 km. Det regnade och när jag stod och väntade på växling så blev jag kall och blöt och benen kändes som bly... Min tid blev 31,44 min så jag sinkade gruppen som låg på 25 min ungefär. Jaja, det va kul att springa när det var över :)

SEB:s tält.


Vi packar kassar med tröjor till lagen.


Niana var där och masserade.


Alla trevliga funktionärer!

Massörerna.


Mitt lag som jag sprang med.


Mycket folk vid tältet!
 
När vi var klara där så åkte jag till Monica, vi satt och snackade och jag fick macka och ta som satt bra. Fick ju lax till lunch som jag inte gillar. Jag duschade och gjorde mig iordning och mötte ett gäng på fördrink på Taverna Brillo innan vi gick till Pontus där vi åt middag.

Fin bild på Guisella, så rolig och skön tjej!


Moi
 
Chadli mötte upp mig där och så körde jag hem, skjutsade hem Guisella som bor i Kallhäll. Så jätte trevliga tjejer som jag hade roligt med under dan och kvällen. Vi partade även ihop i april på idrottsfesten :)
 
Igår tog vi det lugnt på fm, jag började titta på Homeland som jag inte följt. Såg tre avsnitt, jätte bra, så nu vill jag bara fortsätta kolla :) Sen åkte vi och hämtade Messi hos Monica, fick lite fika där. Handlade lite på vägen, släppte ut Messi i rastgården och sen åkte vi hemåt. Jag strök, dammsög och fixade lite och Chadli fixade med ljudsystem där nere. Sen satte vi upp två tavellister, mysigt med lite småfix.
 
Jag blev supertrött och däckade i soffan. Och så var den här helgen redan slut.
 
Nu är det måndag och ny vecka. Barnen har fått löss som Tobias behandlat, men jag ska väl fortsätta kamma och se om det är borta. Usch det bara kryper på hela mig när jag pratar om det, tycker det är jätte äckligt. Men det hör väl till så det är bara att vänja sig... Hua, fy :( Oliver va hostig och snorig så han är hemma med Chadli idag och imorn kunde mamma ta honom. Nu är det verkligen VAB tider!
 
Vi ska ha sensommar mingel på jobbet imorn, men först på morgonen ska vi fira min stora kille som redan fyller 5 år!!! Jag har laddat med paket och ska väcka honom imorn med sång och tårta :) Snart ska jag åka och hämta honom på dagis!!
0 kommentarer