Nu är även träning igång!

Helgen va bra, i fredags när jag hämtade barnen var de sist kvar och då slutar jag ändå 16:00! Hur tidigt slutar alla? Vi va hemma på kvällen, Melvin lekte och åt hos Albin. Han kom hem och kollade vad jag lagade, jag gjorde lasagne med färsk tomat, mozzarella och basilika men det dög inte så han sprang tillbaka dit och åt tacos :)

Sen fick de snacks, tittade på film och fredagsmyste.

På lördagen åkte vi till Jakan och köpte present till Albin som hade kalas och så fick Melvin Batman strumpor och T-shirt. När han va på kalaset drog vi andra till Hagaparken där Marie och Annelie med vänner va och hade picknick och spelade spel. Vi stannade där tills det va dags att hämta Melvin.

Mamma och Håkan hade kommit hem från semester så vi åkte dit och träffade dem. Vi lämnade först killarna och drog snabbt till Ikea, köpte två tavellister och gafflar till Monica. 

Sen lagade Chadli middag och killarna somnade rätt snabbt efter bus hos mormor.

I söndags va vi bara hemma och slappade på förmiddagen, satt och kollade igen massor med foton. Sen åkte vi till mamma och firade Håkan som fyllde år!



Dags för tårta efter god middag.

Sen spring o lek ute.

Nya tröjan med mantel.



Dags att byta batteri i brandvarnaren, inte lätt med högt i tak :)

Nu har jag lämnat killarna till Tobias och arbetsveckan har dragit igång rejält, haft mycket att göra och känner mig helt slut i huvudet. Körde pass igår, tog inte lika hårt som sist och på kvällen hade vi match.

Imorn är det match 6:30 och sen hade jag tänkt köra boxen på lunchen. Och på lördag är det Bellmanstafetten och då springer jag 5km och sen ska jag vara funktionär. Så nu är även träningen igång och det är roligt och känns bra!

Nu är jag framme vid jobbet, ikväll ska jag på AW med kollegor, trevligt!!
0 kommentarer