Solig påsk

Hade en trevlig middag med Jeanette på Vapiano och hittade lite smått till killarna. Tobias sov hos mig med barnen så jag sov borta :)

Skärtorsdagen jobbade jag kort dag, var och hämtade ut klänningen, den satt bra så det blir perfekt till lördag!
Utan den lilla assecoaren till höger bara ;)

Tobias hämtade Melvin och jag åt en trevlig middag och delade en flaska rött. På fredag kom Tobias med Ludvig och Melvin och det va full fart på dagen och så var vi en sväng till parken. Det fick bli McDonalds middag och film med fredagsmys.

På lördagen åkte vi iväg till Jakan och fick Melvin klippt och sen hem snabbt och fixade till mig och sen till mamma på påskfirande. Det var fint väder och mycket trevligt <3 

Tobias skulle kommit och tagit barnen men det blev ändrade planer i sista minuten så de blev kvar med mig. Åkte istället och lämnade dem söndag morgon. När jag kom hem blev det slapp i solstolen, tittade på film. Promenad lite senare, handling, middag och sen sova. Trött sen natten innan då både Oliver och Melvin va uppe endel...

Igår kom Tobias tidigt och skulle byta däck så det blev fullt hus igen. Jag hämtade Kai vid stationen, hon hade behov av att prata så vi satt ute hela dan och pratade. Grillade lite kyckling till oss, barnen blev bjudna på pannkakslunch hos Johan och Carolina. Det va kanon väder igår igen, helt underbart!! Skjutsade hem Kai och lämnade min cykel på jobbet, den ska bli servad idag! Sen hem och röja upp! Tobias och Ludvig åkte vid 19-tiden och då fixade jag lite och nattade två trötta barn.

Det har varit så skönt men jag tycker att det va för kort :( Behöver mer ledigt känner jag! Tur att nästa vecka också är kort! 

Har glömt av att ta bilder i helgen... Därav ett bildtomt inlägg! Nu är jag framme vid södra, dags att jobba!!
0 kommentarer