Bad day

Nej hörni, den här dagen va inge vidare... Va uppe endel inatt så jag var väldigt trött imorse, kom för sent till mötet hos kommunen med Tobias. Tyckte inte mötet va så bra heller, vi kommer ingen vart... När jag kollade min lön som va ett skämt den här månaden blev jag stressad, ringde FK och frågade om utbetalning av vab men det dröjer för de gjorde ett stickprov och de har inte fått svar från varken dagis el jobb om uppgifter stämmer, så den utbetalningen dröjer. Tobias vill inte betala sin del av räkningar som han ska och vill inte heller hjälpa till att betala för barnen. Känns sådär! Dessutom är det idag fem år sen vi begravde Sabina och de känslorna kom fram igen :(

Och på det känner jag mig trött och täppt i näsan, vet inte om det är nån allergi eller pollen?? Jobbigt är det iallafall.

Som ni hör är livet och humöret på topp... Min irritation gick ut över mamma som va förbi och hjälpte mig ikväll. Förlåt <3 

Nej nu ska jag packa lite åt barnen som sover hos Ludvig och Fanny imorn, sen ska jag lägga mig. 

Hoppas att helgen blir lite bättre!!
0 kommentarer