Fullständig harmoni

Åh vilken underbar dag och morgon! Tror jag kan fylla år varje dag 😉. När vi lämnat småkillarna hos mormor och Ludvig hos Elias så åkte vi till Forum Nacka där vi gjorde ett kort stop. Hittade en present till mamma som fyller år nästa helg och så köpte vi med kaffe, juice och smörgås från Joe & the juice och lite födelsedagstårta från Thelins. 
 
Vi är på väg!
 

Så gott 😊

Sen åkte vi vidare mot Hasseludden och Yasuragi. Vi blev lugna bara vi klev innanför dörren! Började med att korka upp en flaska champagne som vi tagit med oss och varvade ner på rummet.
 
God champagne, Tattinger.
 




 
Sen gick vi till badet där vi körde japansk tvättritual och sen bastade, simmade och badade vi i varma källor fram till klockan 20 då vi skulle äta middag. Det är ju så skönt att man äter i sin Yukata (badrock). Vi åt fantastiskt god mat 4-rätters och drack ett glas vin till och sen var vi trötta och gick till rummet där vi slötittade på TV och läste och sov gott.
 
Goda dumplings!
 

 
 
Vaknade och gick upp och åt frukost vid 8-tiden och sen gick vi och bastade och låg ute en stund i de varma källorna. Tog en kopp kaffe och låg och läste en stund innan det var dags för mig att få en skön behandling. Läs här:
 
Nöjda och utvilade åker vi därifrån.

Vi checkade ut vid 12 och åkte och hämtade Ludvig i Åkersberga och sen de två små hos mamma. Tvättade och fixade lite hemma och sen åkte jag till Bromma Blocks en snabbis innan jag trodde att jag skulle åka och fixa naglarna, men Diana hade snurrat till det och va i Strängnäs så det blev inget och jag fick köra hem igen. Trist, nu är två naglar av och jag har inte så mkt tid till att fixa naglarna... Köpte en liten doppresent till Oliver, han fick två par nya byxor och två nya bodys - det behövdes.
 
Fick fin present av mamma, två ugnsformar!
 
Nu sover Oliver sött, de andra två har precis badat och ska också lägga sig om en timme. Vi ska se Bron som börjar om en timme och sen är det natti natti. Imorn måste alla åka samtidigt, kan inte cykla med Ludvig och den andra bilen är inte klar än.
 
Tusen tack till min man som ordnat en underbar födelsedag ❤️.
0 kommentarer