Födelsedag

Mikan bjöd på lunch i onsdags och det var mysigt att få en pratstund. På kvällen va vi bara hemma, det går så fort på kvällarna.

I torsdags lämnade Tobias båda och eftersom tåget inte gick från Barkarby cyklade jag till mamma och gick sen därifrån och tog bussen till Spånga och sen vidare till jobbet. Mycket folk och man kände sig som ett djur i flock på transport... Inte så trevligt med andra ord.

Efter jobbet hade jag inskolningssamtal på Olivers dagis och sen hem och stekte pannkakor innan det va dags för Melvins knatteskutt. Jag fick gå idag för Tobias skulle se match!

Igår var det fredag och jag hämtade Melvin i Sumpan på min lunch och sen va han med mig på jobbet till 15. 

Han tyckte nog det va lite tråkigt och somnade...

Vi gick och hämtade Ludvig i skolan och åkte in mot bion.


Grabbarna på bussen.

Vi tittade på Planes som hade premiär. Jojjo och Theodor kom lite sent för de hade fastnat i bilköer och stackars Philip va hemma sjuk. Filmen va bra :)








Jojjo skjutsade hem oss och vi åt middag och kollade på Idol, sen va vi trötta och la oss.

Imorse kom Tobias in med de små barnen och sjöng för mig. Melvin hade fått hjälp av mormor och köpt en present till mig och skrivit ett fint kort. Det va mörkt i rummet och det blev värdelösa bilder med kameran... Men här blir jag väckt.




Detta fick jag av Melvin.


Sen har jag fått veta att Tobias och jag ska åka till Yasuragi och ha en mysig SPA dag och sova kvar, ska bli helt underbart ❤️ Nu ska jag fira och njuta hela dagen att jag blivit ett år äldre 😊
1 kommentar
Anonym

Tack för en trevlig biokväll.

Kram
Jojjo