En dag med Oliver

Igår var jag bara hemma med mitt lilla hjärta hela dagen, vi var ute och han fick plaska och leka ute, gunga inne, gå på promenad och sova i vagn och sen tog vi en cykeltur till affären. 
 
Jag solade där emellan, lyckades slumra till och vaknade av att grannen stod och flinade åt mig och bad mig stänga munnen och sluta dregla :)
 
På kvällen nattade Tobias och jag tittade på Heart of Dixie och Allsång på Skansen! Vilken sommardag!!!
 
Leksaker är överskattat, rota i lådor är roligare.
 
 
Tar en vilopaus på golvet.
 
I reafynd från Me & I - så fin!
 
 
 
 
Han fick även en body och byxor.
 
Dansar till Lotta på Liseberg.
 
Glad liten skit ♥
 
 
 
Idag har vi varit på sjukhuset och tagit nya prover som fortsatt visar bra. Nu ska vi gå igen om två veckor och är det fortsatt bra blir vi avskrivna. Träffade upp Jeanette, Linnea och Mia på lunch i Sickla. Sen åkte jag hemåt, bytte om och mötte upp mamma och sen Rosa så var vi ute och åt middag på Capri. Det var en sen morsdagspresent till mamma. Gott och mycket trevligt!
 
Nu är det snart natti natti
1 kommentar
Mamma

Tack för en mysig kväll med god mat och vin!! Bilderna från ditt kök med Oliver rotandes i lådor är som det var när ni var små :)Barnen vill vara där mamma är dvs i köket. Helt bedårande bilder på Oliver så fin han är speciellt bilden där han skrattar i sina nya fina kläder.
Kram på er och ha en fin dag! Älskar er! // Mamsen