God morgon!

I söndags var det kanon väder på morgonen när vi vaknade så vi åt frukost, stora grabbarna va inne de orkade inte ens gå ut. Vi va ute på tomten, Tobias ryckte maskrosor och jag läste lokaltidningen i solstolen. Sen var det dags att åka till sumpan och fixa naglarna hos Diana och sen hade jag egen tid! Välbehövlig! Jag åkte och åt en räksallad på Cafe cino och sen köpte jag mig en tidning och åkte till Pampas marina där jag drack kaffe och åt en bulle. Efter en timme i den heta solen åkte jag vidare till Bromma Blocks och kikade lite, skönt att vara inomhus! Köpte en ny vit BH (har tydligen 75B nu! vart tog bysten vägen??) ett par nya invisible trosor och rakhyvlar. Glömde min hos syrran.
 
Hittade ett par gympaskor som jag vill ha, men ska vänta och se om nån rabattkupong trillar in ;)
 
Supersköna på, men rätt dyra 1090 kr...
 
Åkte hem och bytte om och åkte till Friskis och körde ett spinningpass, så skönt och jobbigt. Ser att sommarens gosaker satt sig på kroppen så nu är det dags att ta tag i det. Bara för att jag är hemma och det är sommar betyder det inte att det är semester...
 
Svettigt värre!
 
Va hemma hos mamma och vattnade och tog in posten och åkte sen hem och åt lite middag. När vi senare nattat killarna var det dags för mysmiddag med hummer!
 
 
Natten till måndag vaknade Oliver 4... Jag gick ner och la mig i soffan där jag trodde jag skulle få sova, men tänk att EN jäkla fluga kan störa så mycket!! Men lite sömn fick jag när hela jag låg under täcket så flugan inte kom åt. Det blev en frukost i bilen på väg till Ludvigs fritids. När jag kom hem började jag fixa till rummen där uppe. Sålde Ludvigs säng på en gång så en tjej kom och hämtade den, sen flyttade jag in alla Olivers grejer och gjorde fint. När Tobias kom hem spacklade han igen hålen på väggen efter hyllan som suttit där och så åkte vi till Ikea där det blev middag och så köpte vi lite nytt till rummen. Jag beställde även en säng till Ludvig och Melvin eftersom de nu får dela rum när Ludvig är här.
 
Har letat runt lite och föll för den här som det dessutom va lite rabatt på! Kommer om 4 veckor.
 
Idag kom också fotoboken som jag gjort till Oliver, jätte fin!
 
Såhär blev det:
 
Nu får alla leksaker vara uppe i hans rum!
 
Köpte hyllan och väggen bakom ska målas vit och så ska vimplarna sättas upp där!
 
En ny mjuk matta att leka på.
 
 
Lite doppresenter kom fram, måste bara framkalla foton nu!!
 
I Melvins rum blev det också lite nytt.
 
Här får grabbarna plats med sina grejer.
 
Hyllan jag fick från Cissi blev bra i hörnet till alla böcker.
 
Lek på g.
 
Får hänga mer på övervåningen nu :)
 
Helt ok med en kopp kaffe och morgon TV :)
 
Nu leker Melvin med Albin där uppe och Oliver sover i vagnen ute. Jag passar på att skriva och fixa lite. Sen måste vi åka och handla mat för kylen är tom. Om vi orkar och vädret tillåter åker vi till 4H gården i Akalla och sen ikväll ska jag träna skivstång 18:00. Imorn har jag bokat in ansikts- och fotbehandling, ska bli skönt! 
0 kommentarer